PDA

View Full Version : Mixwonder deel #2: Redemption-170903.mp3



Maiden Michiel
17 september 2003, 16:23
Zo, het mixwonder heeft weer wat af.
Ditmaal heb ik de gitaren l/r gepanned waardoor je de fouten (zoals ongeilde snaren raken) beter hoort, maar het klinkt gaver zo.
Slecht gemixt, zoals je van mij verwacht.

Over het intro ben ik alleen nog niet helemaal te spreken. Ik weet niet of ik het weg zal laten of niet.
Maar dat stuk met de synth vind ik niet echt een beginstuk dus... Misschien suggesties hierover?

Owja, mijn intonatie is niet helemaal lekker...

here it is: http://www.metal-maiden.com/Redemption-170903.mp3

Negative K3 fan
17 september 2003, 17:16
best goed gespeeld, de toon s alleen een beetje dof, alsof er een doek over de speaker ligt.

HEt spel is leuk, beetje (te) slordig op sommige plaatsen. Vanaf 1:40 wordt het wat leuk, daarvoor vind ik het een beetje aan de saaie kant.

Verder erg netjes, mooie sweeps. En die intonatie, tja, daar moet je eens wat aan (laten) doen.

Maiden Michiel
17 september 2003, 19:24
Aber keine Scheine voorlopig. Ik moet hem helemaal af laten stellen, dat gaat me minstens 100 euro kosten...
Thanks iig!

Hempo
17 september 2003, 20:53
he wel lekker geluid! wel mooi gemaakt enzo.
tis alleen niet mn favoriete genre, maar toch (Y)

Negative K3 fan
17 september 2003, 20:57
Aber keine Scheine voorlopig. Ik moet hem helemaal af laten stellen, dat gaat me minstens 100 euro kosten...
Thanks iig!

bij tags verteldedn ze mij dat ze normaal voor een gewone afstelberut iets v an 27 euro vroegen, dat was voor een strat, intoneren, action goedzetten nek aandraaien, ik weet alleen niet of dat ook voor frets vlakken en/of tremolo (in jouw geval floyd) afstellen is, maar ik denk dat het iig flink minder zal z ijn dan 100 euro.

Gert-Jan
17 september 2003, 23:53
Hey Maiden,

Klinkt lekker hoor, mooie harmonics, lekker geluid. Geeft me weer een symphonisch rock gevoel.

Maiden Michiel
18 september 2003, 08:26
Thanks Gert-Jan!

@NK3: Gewone afstelbeurt kost inderdaad minder, maar ik moet ook fretten laten polijsten en al die shit...
Kaj zei me dat het 100 euro gaat kosten.

Bosch
18 september 2003, 20:31
8-)

Voor wat betreft het geluid ben ik het met NK3 eens.

MAAR, het is wel echt een mooi/leuk stuk. Je hebt er echt werk van gemaakt, veel variatie, dus (Y)!

Je gitaarspel zelf kan nog iets meer beheersing/body krijgen. (Aanslag mag bijvoorbeeld meer overdreven). Maar dat moet je echt beschouwen als opbouwende kritiek.

Maar goed, keep on posting! Ik luister ze allemaal! 8)

Ciao,

~Bosch~

Maiden Michiel
18 september 2003, 20:33
Thanks!

Ik merk net ook dat ik een stuk ben vergeten in te voegen ofzo. Een stukje voor 1:40 is alleen maar synth???
Nou ja...