PDA

View Full Version : Nieuwe Arch Enemy



Anders Destium
17 september 2003, 11:21
Heeft iemand anders deze plaat ook al? Ik vind hem uitstekend te doen :)
Hij is weer als vanouds, al vond ik het aantal solo's voor hun doen wat laag (slechts een stuk of 3 per nummer :lol: ).

DThornus
17 september 2003, 16:22
Ik vind het een heerlijke plaat.
Een goed vervolg op hun vorige schijfje.
tja de solo's zijn wat aan de lage kant, ze wilde het meer riff georienteerd hebben deze keer. :D
Maar mij hoor je absoluut niet klagen. Angela is behoorlijk vooruit gegaan met haar grunts moet ik zeggen. meer afwisseling en de toevoeging van clean vocals past goed in de mix
Voor mij dus een toppie album

hoofd
17 september 2003, 16:44
al vond ik het aantal solo's voor hun doen wat laag (slechts een stuk of 3 per nummer :lol: ).

Fuck die solo's, het gaat om de meid die lekker schreeuwt :D!

Maar ik zal de plaat binnekort 's beluisteren, en daarna wellicht wel tot de aanschaf ervan overgaan.

Fluffy
17 september 2003, 23:21
me hat hem auch, and damn wat een goede plaat :)

Ditmar
18 september 2003, 16:08
Ik heb 'm pas een paar keer geluisterd, maar ik vind 'm een stuk flakker dan Wages Of Sin (of hoe die ook al weer heette), er zit veel minder dynamiek in enzo. Maar goed, misschien moet ik 'm nog maar een paar keer luisteren en dat ie dan wel leuk wordt.

Ik hou trouwens best van solo's, maar de hoeveelheid op dit album is toch eigenlijk wel storend hoog hoor, daar krijg ik een minderwaardigheidscomplex van

schaap
19 september 2003, 17:41
Ik hou trouwens best van solo's, maar de hoeveelheid op dit album is toch eigenlijk wel storend hoog hoor, daar krijg ik een minderwaardigheidscomplex van
hehe, krijg je toch weer de drang voor soleren he jongen :wink:

en over het album, ik vind em fantastisch in elkaar zitten, nummers zoals dead eyes see no evil doen het voor mij echt. GVD dat ik niet het geld heb voor nevermore en arch enemy :-(

Arnie
23 september 2003, 10:46
Ik vond dat op fields of rock ook zo gaaf :) Ik zat een keer internet-radio te luisteren en toen kwam Arch Enemy, damn....vette muziek. Dus ik op kazaa nummertjes downloaden. Kwam ik op fields of rock, kwam ik erachter dat t een vrouwelijke "zang" was.... Wat een scheur heeft dat wijf zeg :o :-D

dikkie dik
23 september 2003, 19:27
:o heeft ze een scheur ja? *auwa*. nja grunten kan ze als de neter :)