PDA

View Full Version : ALs een kind zo blij...



Nocki
17 september 2003, 11:05
Hoi. niet echt een belangrijke topic en mischien wel een beetje spammerig. maar ik ben nog steeds zo blij als een kind met mn mark iv.
ik denk er zelfs over na om er nog een markiv topje bij te kopen ofzo... of nog een ander mark.. tis echt een super amp. gisteren een nummer gespeeld als gastmuzikant in een gospel koor en kreeg zelfs een applausje voor het intro en de solo en dat alleen maar bij het oefenen. net belde de bassist op om me te complimenteren met mn spel en geluid.uiteindelijk heb je niets meer nodig dan alleen een combo met goed geluid...

elk kanaal klinkt nog steeds als een dijk al heb ik wel het idee dat de buizen eens vervangen dienen te worden... kost een lioeve duit maar het is het zeker waard voor mn liefje...

zo lang lopen zoeken naar mn geluid en dan gewoon met een impuls aankoop een mark iv gekocht wat dan het helemaal blijkt te zijn... heerlijk.

Nocki

The_Cure
17 september 2003, 11:07
Wat koste de MESA? Tweedehands of heb je hem nieuw? (alstie nieuw is laat maar dan weet ik de prijs +- wel :D )

Negative K3 fan
17 september 2003, 16:14
als je dan een mark top wil kopen> mark IIC+ (dat metallica ding ja) die schijnt heel goed te zijn...

je meot alleen goed zoeken wil je in nederland zon ding tegen komen :)

Thijssie
17 september 2003, 16:51
als je dan een mark top wil kopen> mark IIC+ (dat metallica ding ja) die schijnt heel goed te zijn...

je meot alleen goed zoeken wil je in nederland zon ding tegen komen :)


Die vind je echt niet toevallig. De mk2c is "The king of al boogies"!

Ik fantaseer ook al jaren om zo'n ding in de kippeschuur van me opa tegen te komen 8-)

Ibanez RuleZ
17 september 2003, 17:34
als je dan een mark top wil kopen> mark IIC+ (dat metallica ding ja) die schijnt heel goed te zijn...

je meot alleen goed zoeken wil je in nederland zon ding tegen komen :)

valt wel mee, ik heb ze meerdere keren te koop gezien, maar dat is helemaal niet "het metallica" geluid, want hammett gebruikt nog steeds stompboxies, en toen zeker. Overigens, wel zeer goede amp. John Petrucci van Dream Theater heeft alleen nog maar die dingen (naast wat effects) in zijn rack zitten en zijn geluid is bijzonder vet. Hij is ook redelijk gelijk aan kanaal 1 (rhythm en lead) van een mesa quad (met een 6L6 eindtrap er achter), tenminste volgens de manual. en ik kan je vertellen: dat ding ROOKT!

harrald

Negative K3 fan
17 september 2003, 17:41
niet het metallica geluid nee, maar dee 2c+s zijn vooral bekend doordat de metallica maannen er zo blij mee zijn.

Thijssie
17 september 2003, 19:59
als je dan een mark top wil kopen> mark IIC+ (dat metallica ding ja) die schijnt heel goed te zijn...

je meot alleen goed zoeken wil je in nederland zon ding tegen komen :)

valt wel mee, ik heb ze meerdere keren te koop gezien


Weet je wel zeker dat het een MK2C was?

Want dan doe ik iets niet goed, ik ben al 2 jaar op zoek naar zo'n ding en kom ze nergens tegen :(

Negative K3 fan
17 september 2003, 20:55
probeer www.ebay.com eens, daar moeten ze wel langskomen.

Nocki
17 september 2003, 21:26
Das jammer.

ik ben er toevallig 3 maanden geleden een tegen gekomen voor 600 euro. en dat ik had ik ook op zak... meer zelfs nog.. helaas... ik dach laat maar.

maar goed de mark iv inc. flightcase koste mij 1500 euro... das ongeveer de prijs waarvoor ze gaan.ooit welleens een gezien voor 1250 en voor 1750. de echt interesante versies met een ander uiterlijk zoals hout met rieten frontje gaan al gauw voor 2000 en meer. maar dan heb je ook een echte boogie.

maar goed ikl ben heel blij met mijn black boogie en het blijft super. vraag me soms af waarvoor ik zoveel geld aan fx besteed terwijl mn geluid gewoon al geweldig is...

mischien kan ik alles nog wel eens ruilen tegen een 2e boogie.

ik zou graag mn lex willen uruilen tegen een boogie studio of een ander ampje. maar dat is nog toekomst denk ik.

ts echt een super ampje. maar er schijnt meer te zijn op combo / topjes gebied.

hetik het leukst vind aan de combo is zn maatje. gewoon klein rot kastje. niet te tillen maar 4 geluiden beschikbaar en een 5 bands eq'tje erbij. lijkt niks maar het blaast alles weg... wolgang in schaapskleren...

Nocki

Thijssie
18 september 2003, 09:14
probeer www.ebay.com eens, daar moeten ze wel langskomen.

Dat heb ik nooit aangedurft.

Heeft iemand ervaring met het kopen van een amp op ebay.com?

ieme
18 september 2003, 11:07
Das jammer.

ik ben er toevallig 3 maanden geleden een tegen gekomen voor 600 euro. en dat ik had ik ook op zak... meer zelfs nog.. helaas... ik dach laat maar.

maar goed de mark iv inc. flightcase koste mij 1500 euro... das ongeveer de prijs waarvoor ze gaan.ooit welleens een gezien voor 1250 en voor 1750. de echt interesante versies met een ander uiterlijk zoals hout met rieten frontje gaan al gauw voor 2000 en meer. maar dan heb je ook een echte boogie.

maar goed ikl ben heel blij met mijn black boogie en het blijft super. vraag me soms af waarvoor ik zoveel geld aan fx besteed terwijl mn geluid gewoon al geweldig is...

mischien kan ik alles nog wel eens ruilen tegen een 2e boogie.

ik zou graag mn lex willen uruilen tegen een boogie studio of een ander ampje. maar dat is nog toekomst denk ik.

ts echt een super ampje. maar er schijnt meer te zijn op combo / topjes gebied.

hetik het leukst vind aan de combo is zn maatje. gewoon klein rot kastje. niet te tillen maar 4 geluiden beschikbaar en een 5 bands eq'tje erbij. lijkt niks maar het blaast alles weg... wolgang in schaapskleren...

Nocki


ULTIEM GAS!!!!

sash
18 september 2003, 11:18
probeer www.ebay.com eens, daar moeten ze wel langskomen.

Dat heb ik nooit aangedurft.

Heeft iemand ervaring met het kopen van een amp op ebay.com?

Niet handig. Alle amps in USA zijn 110V, dus hij zou helemaal omgebouwd moeten worden.

Negative K3 fan
18 september 2003, 12:46
maarja, als je echt heel graag een mark2c+ wil, die je hier in nederland toch niet vindt heb je dat er als die ahrd wel natuurlijk voor over.l

Dude
18 september 2003, 13:07
Niet handig. Alle amps in USA zijn 110V, dus hij zou helemaal omgebouwd moeten worden.

of je koopt een transvormertje, kost geen drol en je hoeft niet te kloten aan je amp