PDA

View Full Version : Vrouwelijke gitaristen



mr.MojoRising
16 september 2003, 15:35
Als ik vrouwelijke rockmuzikanten (zoals Bad Candy) zie, moet ik altijd aan vrouwenvoetbal denken.
Staat ook voor geen meter, nee...een rockmuzikant moet gewoon een man zijn en laat de vrouwen maar backstage komen... 8-)

hoofd
16 september 2003, 15:40
gore sexist...

Mithrandir
16 september 2003, 15:49
bah bah bah, wat een vreselijke macho stelling. Zoals mtlhead al zo treffend zegt, gore sexist.

Mithrandir
16 september 2003, 15:54
Ik ga altijd ff researchen als mensen troll topics openen en ik kwam bij jou in het andere topic vrouwelijke gitaristen deze reactie tegen:


Jennifer Batten!!
Technisch de beste!
Nog beter menig mannelijke gitaristen

huh?????? Now you're losing me....

hoofd
16 september 2003, 15:59
Ik kan me verder nog een akkefietje herinneren dat ik ooit had met mr. mojorisin' (en nee, niet Jim zelf, maar de lul die die naam hier op het forum gebruikt).

edit: gevonden:

Ach, MTLHEAD (metalhead, geloof ik hè?) je naam verklaart alles, je houd alleen maar van gerag en gebeuk...typisch iets voor metalen hoofden.
Je bent geen echte muziekliefhebber die andere gitaristen weet te waarderen en waarschijnlijk alleen maar houd van gitaristen die trash en dat soort shit spelen, geeft niet mtlhead, kun je niet zoveel aan doen...

ga 's dood, lul.

Neals
16 september 2003, 16:32
Ten eerste zijn bad candy geen muzikanten maar poppetjes aan een touwtje, en ten tweede, we hebben vrouwelijke gitaarheldinnen zoals dat wijf van twarres en courtney love :D

(V)etallica
16 september 2003, 16:41
'kheb van een paar mensen gehoord dat deze wel goed is.... decide for yourself:
http://www.greatkat.com/

Kitaarhiero
16 september 2003, 16:52
Om er nog 2 te noemen:

Shannon Curfman (is pas 17)
Donna R (van de donna's)

andy
16 september 2003, 19:27
Als ik vrouwelijke rockmuzikanten (zoals Bad Candy) zie, moet ik altijd aan vrouwenvoetbal denken.
Staat ook voor geen meter, nee...een rockmuzikant moet gewoon een man zijn en laat de vrouwen maar backstage komen... 8-)

Ach joh, echt waar??? Beetje gefrustreerd, vriendinnetje het net uitgemaakt of zo?? Maar goed, je zet jezelf volledig voor lul, mede door de eerder aangehaalde citaten. :(

andy
16 september 2003, 19:31
'kheb van een paar mensen gehoord dat deze wel goed is.... decide for yourself:
http://www.greatkat.com/

The Great Kat, yeah. Hoe heette die CD ook al weer "Beethoven on Speed?" Omhooggevallen violiste die ging gitaar spelen en dacht dat ze de beste was. Viel in de jaren 80 meer op door haar grote bek dan door haar gitaar spel.

Nee geef mij Rockbitch maar. Gewoon doorbeuken terwijl er een kunstlul tussen je benen gedrukt wordt, dat is rock n roll :P .

ozzy
16 september 2003, 19:37
Heeeeeeeey

Zijn we met z'n allen Girlschool vergeten ofzo?
Het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen rocken.

andy
16 september 2003, 19:50
Heeeeeeeey

Zijn we met z'n allen Girlschool vergeten ofzo?
Het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen rocken.

Nee, natuurlijk niet, Lita Ford, Joan Jett om nog eens wat te noemen, maar ik was niet van plan om verder serieus op het hoog VAL DOOD gehalte van de topicstarter in te gaan. 8-)

ozzy
16 september 2003, 20:08
Heeeeeeeey

Zijn we met z'n allen Girlschool vergeten ofzo?
Het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen rocken.

Nee, natuurlijk niet, Lita Ford, Joan Jett om nog eens wat te noemen, maar ik was niet van plan om verder serieus op het hoog VAL DOOD gehalte van de topicstarter in te gaan. 8-)

Gelijk heb je eigenlijk ook nog, kneem het weer veel te serieus :wink:
btw wel eens van Rock Goddess gehoord ? rocks ook heavy

alhambra
16 september 2003, 20:15
Hmmmmmm ik ben het niet helemaal met de heer mojoblablabla eens maar ook niet geheel oneens, ik vind over het algemeen een instrument als drums/bas en gitaar meer mannelijk dan vrouwelijk zeg maar en dan gaat het er echt niet om dat ze het niet zouden kunnen maar meer de uitstraling.
Overigens vind ik een vrouw op de drums minder staan dan met een bas en met een gitaar staat net weer wat beter.

Toe maar jongens breek maar is lekker los :-D :-D

andy
16 september 2003, 20:24
Gelijk heb je eigenlijk ook nog, kneem het weer veel te serieus :wink:
btw wel eens van Rock Goddess gehoord ? rocks ook heavy

Ja zeker, met de zusjes Turner. De drumster was geloof ik 14 toen de eerste plaat uit kwam. En de gitariste 16. Twee nummers kan ik me nog herinneren Heartache en Heavy Metal Rock n Roll. Moet de plaat nog ergens hebben slingeren.
En dan hebben we nog the Runaways, waar Lita Ford en Joan Jett in zaten, maar dat was niet echt geweldig voor zover ik me dat nog voor de geest kan halen.

@ En Alhambra: Je bent een zeikerd. :razz: ( Alhoewel ik een keer een vrouwelijk bassiste, vriendin van me, heb horen zeggen dat haar even vrouwelijke gitaar collega"s eerst maar eens goed moesten klaarkomen voordat ze op het podium klommen, zou de uitstraling bevorderen.) :P

Harry
16 september 2003, 20:25
.......................Nee geef mij Rockbitch maar. Gewoon doorbeuken terwijl er een kunstlul tussen je benen gedrukt wordt, dat is rock n roll :P .


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ozzy
16 september 2003, 20:54
Gelijk heb je eigenlijk ook nog, kneem het weer veel te serieus :wink:
btw wel eens van Rock Goddess gehoord ? rocks ook heavy

Ja zeker, met de zusjes Turner. De drumster was geloof ik 14 toen de eerste plaat uit kwam. En de gitariste 16. Twee nummers kan ik me nog herinneren Heartache en Heavy Metal Rock n Roll. Moet de plaat nog ergens hebben slingeren.
En dan hebben we nog the Runaways, waar Lita Ford en Joan Jett in zaten, maar dat was niet echt geweldig voor zover ik me dat nog voor de geest kan halen.

@ En Alhambra: Je bent een zeikerd. :razz: ( Alhoewel ik een keer een vrouwelijk bassiste, vriendin van me, heb horen zeggen dat haar even vrouwelijke gitaar collega"s eerst maar eens goed moesten klaarkomen voordat ze op het podium klommen, zou de uitstraling bevorderen.) :P

Yep, dat zijn ze helemaal
kheb hun tweede ook nog ''Hell hath no fury'' was niet zo geweldig.

kwee nie waar ze daarna gebleven zijn. Nooit meer wat van gehoord.

andy
16 september 2003, 21:18
Hier is wat info te vinden, wist niet eens dat ze met zn vieren waren ooit. http://www.metalmaidens.com/rgoddess.htm

ozzy
16 september 2003, 21:45
Hier is wat info te vinden, wist niet eens dat ze met zn vieren waren ooit. http://www.metalmaidens.com/rgoddess.htm

He :o is dat een foto uit '87 Zien er op de platenhoes heel anders uit.
En ik wist ook niet dat ze ooit met z'n vieren waren.
Zijn ze het eigenlijk wel op die foto? :-?

andy
16 september 2003, 21:55
Dit zijn ze zeker Ozzy> Maar die andere foto klopt ook. Zusjes Turner zijn alleen wat ouder. :-D http://www.aurealm.com/rckgdds.htm

ozzy
16 september 2003, 22:04
Dit zijn ze zeker Ozzy> Maar die andere foto klopt ook. Zusjes Turner zijn alleen wat ouder. :-D http://www.aurealm.com/rckgdds.htm

Kijk, Andy zo ken ik ze weer :)

Hempo
17 september 2003, 21:26
mr mojorising reageert niet echt volgens mij

ozzy
17 september 2003, 22:11
HA, die durft niet meer na al die tegenargumenten van een paar
ouwe rockers die Girlschool e.a. nog kennen :-D :-D

hoofd
17 september 2003, 22:38
waarschijnlijk na de eerste reactie op dit topic (die ik dus gaf ;) :D) niet meer...bij het vorige akkefietje dat ik met 'm had zei de lafbek ook geen woord meer.
een LAFFE HOND!!! ben je dan, from my point of view....

ozzy
17 september 2003, 22:42
waarschijnlijk na de eerste reactie op dit topic (die ik dus gaf ;) :D) niet meer...bij het vorige akkefietje dat ik met 'm had zei de lafbek ook geen woord meer.
een LAFFE HOND!!! ben je dan, from my point of view....

Ben jij geen ouwe rocker dan :???: :-D

hoofd
17 september 2003, 22:43
Ben een ouwe rocker in een jong jasje ;) :D

ozzy
17 september 2003, 22:49
oke, dan tel ik jouw ook mee.
Blijft wel dat Hempo gelijk heeft.
Topicstarter reageert niet meer :-D

andy
18 september 2003, 08:48
Jammer, had wel zin om een potje te bashen. :razz:
Maar daar waren we al een beetje mee bezig. :-D

FNaRK
18 september 2003, 09:10
ik ga voor Twarres
http://www.betuwsspektakel.nl/images/twarres1.jpg

Jollert
29 februari 2004, 15:08
als je goed bent ben je goed, of je nou man of vrouw bent maakt mij echt geen flikker uit en als je muziek luistert zie je het toch niet :D

birt
29 februari 2004, 15:29
http://www.theironmaidens.com/

8-)

birt
29 februari 2004, 15:31
http://www.theironmaidens.com/
8-)

Harry
29 februari 2004, 16:37
wel man, vrouwen zijn toch veel leuker om naar te kijken. De knappen dan, hoewel iets minder knape vrouwen nog altijd te prefereren zijn boven mannen. Qua muziek maakt het me niet veel uit, ik kijk liever naar K3 dan naar Steve Vai om maar iemand te noemen. Slecht voorbeeld trouwens, ik luister ook liever naar K3 dan naar Steve Vai.






En hou nou eens op met die ouwe topics omhoog te halen!!!!

Fuhgawz
29 februari 2004, 17:59
Dat vrouwtje van the Distillers! :)

Barret Wallace
29 februari 2004, 18:12
Vrouwen moeten zuigen.

rien
29 februari 2004, 19:46
@ Harry :-D