PDA

View Full Version : Banzai/Zinky



Mitch
15 september 2003, 19:09
Heeft hier iemand ervaring met de Zinky True Grit en/of de Banzai Fireball (I of II) ?

Ja, ik ken HC en de Banzai staat bij van der Haar... :)

sash
15 september 2003, 19:14
Ik geloof dat Mithrandir iets van banzai heeft?

Mitch
15 september 2003, 19:42
MIIHIIIIITH, JOEHOE !!!!!
:nervous:

Mithrandir
15 september 2003, 19:52
Mith heeft de New Rising Sun 2 van Banzai en is er na 4 maanden nog steeds niet uit of dit nou wel een pedaal voor hem is, maar dat is voor dit verhaal niet van belang. De fireball ken ik niet, heb ik ook niet geprobeerd toen ik bij van der Haar was.

De kwaliteit van de pedalen is goed, robuust, ogen goed, een goed geluid (NSR2 dan). Heb van tevoren veel op internet gezocht over de pedalen van Banzai en vooral de Coldfusion (overdrive/boost combi) werd erg goed ontvangen (beter dan bijvoorbeeld de TS'en, Hotcakes, Fulltone Fulldrive etc....)

Maar ga hem gewoon lekker proberen bij Erik, maak je er een gezellig dagje boutique amps en pedalen uitproberen van, misschien wil ie ook nog wel een mooi van der Haar gitaartje voor je maken :)

Mitch
15 september 2003, 20:01
Thnx Mith !

Zo behulpzaam, die jongen...

Fireball of Zinky anyone ?

sash
15 september 2003, 20:12
(NSR2 dan).

New Siring Run? :D

Mithrandir
15 september 2003, 22:35
typootjuh, ken heppen he.

Mitch
16 september 2003, 23:49
Bea met d'r gezeik vanmiddag: "volgend jaar zal IEDEREEN er op koopkracht op achteruit gaan". "Mooi !" dacht ik, "dan gaan we nog gauw wat uitgeven" :razz:

Het wordt een Banzai. de schakelbare compressie heeft mij over de streep getrokken, want dat vind ik van alle OD's het probleem (okay sah, ik heb de Red Snapper niet geprobeerd, maar ik wilde graag iets met twee mogelijkheden, is een afwijking van me. Zie het zo: kunnen we ze wel een keer naast elkaar leggen 8-) )

sash
16 september 2003, 23:54
Bea met d'r gezeik vanmiddag: "volgend jaar zal IEDEREEN er op koopkracht op achteruit gaan". "Mooi !" dacht ik, "dan gaan we nog gauw wat uitgeven" :razz:

Het wordt een Banzai. de schakelbare compressie heeft mij over de streep getrokken, want dat vind ik van alle OD's het probleem (okay sah, ik heb de Red Snapper niet geprobeerd, maar ik wilde graag iets met twee mogelijkheden, is een afwijking van me. Zie het zo: kunnen we ze wel een keer naast elkaar leggen 8-) )

Als je 2 mogelijkheden wilt is dat indeed een uitkomst!

Ik zeik er niet meer over :)

Mitch
17 september 2003, 16:23
Vriend ! :D

Mitch
18 september 2003, 22:10
For your info: sommigen hadden wat slechte ervaring met musictoyz qua "niet op voorraad" en dat niet melden, ook niet na mailen....
Na de supersnelle service met mijn fuzz kreeg ik daags na de bestelling van de Banzai een mail met de mededeling dat -ie pas 15 oktober bij ze binnenkomt. Voor de goede orde: als je direct via de site van Banzai bestelt is er een lange wachttijd.

Ze lijken bij Toyz hun leven te hebben gebeterd....

Robbert
19 september 2003, 01:41
Tja.. Musictoyz, zowel bij Sash als bij Yori duurde het minstens vijf weken voordat de pedalen binnen waren.
En die van Yori was nog wel priority verstuurd :-?

sash
19 september 2003, 13:28
Ja maar sinds al die akkefietjes (en het bekendmaken van alles op het toyz forum) zijn ze indeed hun leven aan het beteren geloof ik.
Maar toch... ik bestel liever direct bij de fabrikant dan bij Toyz.

Een vriend van me had trouwens een tijdje terug Van Zandt Rock pickups besteld bij Toyz. Na 4 weken kreeg ik de Van Zandt Blues pickups binnen. Gelijk teruggestuurd en pas weer 4 weken later kreeg ie de juiste bestelling binnen.

PeArLjAm
19 september 2003, 13:36
Tja.. Musictoyz, zowel bij Sash als bij Yori duurde het minstens vijf weken voordat de pedalen binnen waren.
En die van Yori was nog wel priority verstuurd :-?

ja ze hebben slechte klantenservice vind ik. Heb ze echt 10 x gemaild over mn bestelling en nooit antwoord gehad, maar bij de 11e een mailtje dat ze ermee bezig waren. Ik hoor steeds meer ontevredenere geluiden in de richting van musictoyz, maar het ziet ernaar uit dat ze idd hun leven aan het beteren zijn, maar goed ook want ted (musictozy) schijnt verder een aardige gozer te zijn :lol:

Mitch
19 september 2003, 18:21
@sash: direct had ook gekund, maar daar staat aangegeven: 14 weken, ik herhaal 14 weken wachttijd. Daarbij, als het voor de derde keer lukt om ongezien langs de douane te komen scheelt het me 45 euro. Daar moet ik toch iets langer dan een uur voor werken :D

@Yori: direct een mail met de wachttijd is inderdaad een lichte vooruitgang i.v.m. pas reageren na 11 mailtjes :lol: