PDA

View Full Version : ESP grynch



punkydude
15 september 2003, 18:04
Weet er iemand als die gitaar nog te verkrijgen is??

Neals
15 september 2003, 18:09
geloof het wel, twas een gelimiteerde oplage, en ik denk dat niemand zoiets wil kopen

punkydude
15 september 2003, 18:10
Ik wil het kopen! :lol:

Chezzy
15 september 2003, 18:51
geloof het wel, twas een gelimiteerde oplage, en ik denk dat niemand zoiets wil kopen
Hij was binnen een week uitverkocht.

Ebay is je beste optie. Daar staat er nog wel eens eentje te koop.

punkydude
15 september 2003, 18:52
aaah crap :-( Maar waarom zetten ze hem dan nog op de site?

Soulflyhigh
15 september 2003, 18:52
Leuke gitaar. Jammer van die St.Anger cd met gare gitaarsound en gare drumsound (sorry moest ik toch ff kwijt :razz: ik ben verder een die-hard metallica fan hoor daar niet van) De Grynch is inderdaad een (bariton)gitaar die in gelimiteerde oplage gemaakt is. In Nederland zul je hem denk ik niet zo snel tegen komen aangezien ESP's hier zowieso nogal schaars zijn.Ik denk dat je in Duitsland nog wel een redelijke kans hebt om er een te vinden. Verder kan je als je er echt een wilt hebben de Amerikaanse sites proberen. Suc6 verder en laat even wat weten als je hem toch gevonden hebt.

jorrit
16 september 2003, 09:11
ik vind dat wel zo'n lelijke gitaar! hoe kun je nou van een explorer naar zo'n vreemd vertrokken sg model gaan.....met ook nog van die lelijke vlammen!!! (sorry onder andere soulflyhigh..)

maar goed.....

Chezzy
16 september 2003, 09:39
ik vind dat wel zo'n lelijke gitaar! hoe kun je nou van een explorer naar zo'n vreemd vertrokken sg model gaan.....met ook nog van die lelijke vlammen!!! (sorry onder andere soulflyhigh..)

maar goed.....
Hij heeft natuurlijk ookal een flying V met vlammen dus zo raar vind ik het niet.

jorrit
16 september 2003, 14:56
t blijft nog steeds vreemd....van een explorer naar een flying v is ook minder maar blijft nog steeds beter als zo'n lelijk ding met groene vlammen. maar die v is ook erg lelijk opgespoten met van die patserige vlammen....

Soulflyhigh
16 september 2003, 15:58
geeft niet hoot jorrit :wink: ieder z'n smaak ik vind het wel een leuk ding maar ik het is niet zo dat ik hem nou supergraag wil hebben ofzo. nee geef mij dan maar een leuke andere ESP of Jackson :-D

SiNiSTRaL
16 september 2003, 16:48
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2557807939&category=33038

die gelakte hals ziet er echt cool uit

bert k
16 september 2003, 16:54
Eindelijk een plaatje :-D Ik vind het maar een lelijk mormel, soort uitgezakte SG met GI Joe kleurtjes :cry:

SiNiSTRaL
16 september 2003, 16:58
vind um ook niet mooi, alleen de achterkant van de neck vind ik op de gitaar wel cool staan...

bert k
16 september 2003, 18:52
Ja, die nek is wel apart. Maar ik zit altijd te kloten met schuurpapier om hem op te ruwen... Beetje zonde :)

Sicky61
16 september 2003, 21:50
zou verboden moeten worden. sinds james clean is.... :???:

Rubenios
17 september 2003, 22:16
http://www.espguitars.net/gallery/overseas/alexi_laiho/index.html

:)

Ic3gl0vE
17 september 2003, 22:59
Nee dat zijn lekkere gitaren Ruubje, met 1 EMG HZ pickup.

Die the Grynch heeft inderdaad mooie lak op de achterkant van de hals, maar dat ziet niemand zoveel als je speelt hè :) Verder vind ik het ook niet echt een vette gitaar..

flying V met vlammen (uit de Whiskey in the Jar clip) is stoer trouwens!

gerrekat
18 september 2003, 09:28
nee kan die grynch ook niet echt mooi vinden, eef me dan maar eenechte SG, de Toni Iommi signature bijvoorbeeld die vinnik erg vet!

Rubenios
18 september 2003, 20:42
Nee dat zijn lekkere gitaren Ruubje, met 1 EMG HZ pickup.

Die the Grynch heeft inderdaad mooie lak op de achterkant van de hals, maar dat ziet niemand zoveel als je speelt hè :) Verder vind ik het ook niet echt een vette gitaar..

flying V met vlammen (uit de Whiskey in the Jar clip) is stoer trouwens!

okee, emg hz eruit mieteren en emg 81 erin en klaar :)

Bluppie
19 september 2003, 21:17
zou verboden moeten worden. sinds james clean is.... :???:

is tie een stuk minder leuk inderdaad! was tie maar gewoon weer altijd dronken, zag tie er tenminste vanzich zelf 'bruut' uit en niet dat nagemaakte brute kijken :P

En ze schreven betere nummers

Soulflyhigh
19 september 2003, 21:26
Mmm ja en ik had ook liever dat ie die ESP Explorer (met lawsuit headstock) gebruikte. Alhoewel ik heb hem nog nooit die beruchte Grynch zien gebruiken.

SiNiSTRaL
19 september 2003, 21:56
zou verboden moeten worden. sinds james clean is.... :???:

is tie een stuk minder leuk inderdaad! was tie maar gewoon weer altijd dronken, zag tie er tenminste vanzich zelf 'bruut' uit en niet dat nagemaakte brute kijken :P

En ze schreven betere nummers

dus jij vond load en reload vol met goeie nrs staan? :D

NeeraDJ
21 september 2003, 13:00
Drank maakt niet altijd de man :wink: , hoewel sommige forumleden zuipende gitaristen onwijs vet vinden

jorrit
22 september 2003, 16:30
zuipende gitaristen worden meestal ook heel vet....maar geef mij dan maar een gitarist die aan de coke is ofzo....kijk naar clapton die man heeft zn beste nummers in zn verslavings periode geschreven...
volgens mij hoef ik niet meer artiesten te noemen die briljant zijn en aan de coke zijn of waren..

SiNiSTRaL
22 september 2003, 17:46
zuipende gitaristen worden meestal ook heel vet....maar geef mij dan maar een gitarist die aan de coke is ofzo....kijk naar clapton die man heeft zn beste nummers in zn verslavings periode geschreven...
volgens mij hoef ik niet meer artiesten te noemen die briljant zijn en aan de coke zijn of waren..

beste nrs?
dan zou er goed materiaal van hem moeten zijn....
minst slecht zou ik nog mee kunnen leven.....