PDA

View Full Version : slagplaat



bobo
15 september 2003, 17:48
hoi daar, kheb een vraagje over mijn slagplaat. heb namelijk een epiphone g400 en dus met zo'n kleine slagplaat, maar heb gemerkt dat ik omdat ik soms nogal hard doorrak mijn lak tussen de elementen aan het beschadigen ben (niet zo hard maar toch). dus nu is mijn vraag, kan ik hierop een gewone standaard SG plaat zetten en zoja hoeveel zou zo eentje kosten?

da_rippah
15 september 2003, 18:17
Misschien heb je hier iets aan :???:

http://www.warmoth.com/Guitar/Pckgrd/SGPG.htm

Matje
15 september 2003, 18:21
hoi daar, kheb een vraagje over mijn slagplaat. heb namelijk een epiphone g400 en dus met zo'n kleine slagplaat, maar heb gemerkt dat ik omdat ik soms nogal hard doorrak mijn lak tussen de elementen aan het beschadigen ben (niet zo hard maar toch). dus nu is mijn vraag, kan ik hierop een gewone standaard SG plaat zetten en zoja hoeveel zou zo eentje kosten?

dat gaat volgens mij niet want op een standard zit alles net iets verder uit elkaar.

bobo
15 september 2003, 19:53
en één op maat laten maken kost dat veel?

Neals
15 september 2003, 20:41
ga naar vox humano of iets dergelijks, en vraag of je een standaard sg plaat meemag voor de maat.... en idd, die slagplaat op de G400 lijkt op stront. Tis zo jammer dat die G310 bolt on is

bobo
15 september 2003, 20:43
nja zal moeilijk gaan want ik woon in het belgenlandje :wink: maar toch bedankt voor de reacties zal zien of er nog iets binnenkomt en horen in de shops hier of zij iets kunne doen