PDA

View Full Version : HAHA, het kanw el een goedkoop topelement!



gerrekat
15 september 2003, 08:43
je moet gewoon je ogen open houden!

Hier heb net een DiMarzio X2N gescoord voor $ 25! ik sta vaak verbassd wat er her voor die dingen betaald wordt, maar nu is $ 25 wel heel erg goedkoop hoor, maar zo voor $ 45 heb je er in de regel wel een in de US!


http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2558520123&category=41426&rd=1

Negative K3 fan
15 september 2003, 08:46
http://cgi2.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=gerrekat

en volgens mij is dat niet je eerste deal :)

gerrekat
15 september 2003, 08:56
Nope ik haal heel veel van ebay, vooral CD's, en ik heb van veel transacties nooit een feedback gehad kan je nagaan!

Maar goed er zijn mooie deals af en toe, maar soms wordt de prijs ook ver over de marktwaarde gedreven AHHAHA stomme idioten, sommige weten niet van ophouden met bieden!

Voor zeldzame metal CD's is ebay werkelijk een mecca, ZCD's waar je vroeger jarenlang alle tweedehands zaken en beurzen voor af moest lopen poppen op ebay soms eens in de maad op!

maar goed de meesten weten zo onderdehand wat ze waard zijn, of er wordt zoveel op geboden dat ik afhaak AHHAA!

maar ik heb echt schatten van ebay afgehaald CD's die zo zeldzaam zijn dat sommige collectors ze nog nooit in het echt gezien hebben!

Deze PU zag ik vaochtend staan, Buy It Now $ 25, nou dan oef ik niet zo lang na te denken, PU's kan ik altijd goed gebruiken en voor zo'n prijs kan ik er nog wat op verdienen ook mocht ie wegmoeten, maar ik heb er al een mooie bestemming voor!

da_rippah
15 september 2003, 11:21
In wat voor een gitaar ga je het element inbouwen? Ik heb niet zo heel veel verstand van pickups hoor, maar een Dimarzio dat is toch een metal element (Satriani, Vai e.d.) of kan je het ook makkelijk voor andere stijlen gebruiken?

gerrekat
15 september 2003, 12:01
ja de X2N is zowiezo het passieve element met de hoogste output, echt voor metal dus.
Tja voor jazz is ie natuurlijk niet echt geschikt, maar voor rock of hardrock is ie ook prima, clean is acceptabel als je maar niet te hoge eisen stelt aan het cleane geluid!

Ik bedoel als je met name clean speelt zou ik dit element niet aanraden!

Ik vind de X2N waanzinnig klinken, vette strake palmmutes veel definitie, het enige element wat nog beter is IMO is de Bill Lawrence L 500 XL!