PDA

View Full Version : Flightcase voor top, waar? zelf bouwen?



cas121
14 september 2003, 14:21
Heeft iemand suggesties voor wat goeie flightcases voor mn koch powertone (71x 28 x 28) zijn? Zelf bouwen? laten doen? kant-en-klaar te krijg?

thnx cas

Bates15
14 september 2003, 15:36
Latenmaken. Geen twijfel. Genoeg adressen overal, kleuren zat om uit te kiezen. Wieltjes, geen wieltjes enz enz enz enz enz....

Sj03rd
14 september 2003, 17:12
Hou er rekening mee dat het echt heel duur is.

maarten
14 september 2003, 17:13
hmm interesting, ik zit ook aan een flightcase voor mn top te denken..


wat zijn de prijzen zo ongeveer van laten maken? en waarom niet zelf maken? ik heb gereedschap genoeg hier en ook wel genoeg kunde om ermee om te gaan..

Of scheelt t wat prijs betreft niet veel met laten maken?? als je dan nog zelf materiaal moet kopen.. ik heb laatst nl een zelfgemaakte flightcase gezien van iemand en dat zag er echt goed en degelijk uit!!

tips plzzzzzz :D

Bates15
14 september 2003, 21:18
Als mijn maatje een kist maakt voor zich zelf ziet dat er ook wel uit ja. Kisten bouwer voor ruim 25 jaar. Ik kan me niet voorstellen dat je alles thuis hebt wat nodig is om een goede kist te maken. Ik kan me ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die 25 jaar ervaring in een kist stoppen en dus weten waarze het over hebben.

Ik kan ook wel een doosje maken, maar een kist die mijn amp moet beschermen tegen mijzelf en enkele vrienden/roadies (in de toekomst).... Ik begin er niet aan......

Gewoon eens informeren naar prijzen. Valt allemaal best wel mee hoor. En je kan zelfs gele kisten laten maken hahahaha

cas121
14 september 2003, 21:19
aha, ik had net al een mailtje van die rockhardcases dude en het kwam op ong 120 euro, valt me echt reuze mee, daar ga ik zelf niet voor lopen klooien denk ik.

BLOK182
14 september 2003, 22:21
Idd, en de meeste tops zijn ongeveer dezelfde maat, zodat je hem vaker kan gebruiken.