PDA

View Full Version : Steely Dan



philbee
14 september 2003, 09:44
Wat mij betreft een van de beste bands ooit, Pretzel Logic, Katy Lied etc etc, en onlangs het magistrale album Everything must go. Wie dit niet OK vind mist toch enkele draden.

wietse
14 september 2003, 10:04
dan mis ik dus enkele draden ,zijn goede muzikanten maar niet mijn smaak beetje te rustig.
het heeft geen ballen.

musicmaniac
14 september 2003, 11:56
Kunnen goed spelen hoor maar ik heb er nooit 1 zak aangevonden dus ik zal ze allemaal ook wel niet op een rijtje hebben

Kitaarhiero
14 september 2003, 14:25
Ik vind Steely Dan wel leuk. Tot m'n 17e heb ik het veel geluisterd, en daarna kwam er een voorkeur voor blues en punk.

ozzy
14 september 2003, 14:34
Dan mis ik ook enkele draden :(
Hoewel ik ''Rickie don't loose that number'' nog wel te pruimen vind,
voor een keer.

Lucky
14 september 2003, 14:52
The Dan rule !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waanzinnige albums in de jaren zeventig...en zeker wel met ballen ...ga Aja maar eens nadrummen...of de solo's van Larry Carlton op The Royal Scam of het vieze fuzzgitaarwerk van Dennis Diaz op de vroegere platen....
Ik vind alleen hun werk in de laatste (comeback) jaren een beetje erg vlak en saai...waanzinnig gespeeld en geproduceerd maar vlak...

http://www.photofeaturesint.com/steely36.jpg
"that stuff was laced with kerosine, but your's was kitchen clean" hehehehe :roll:

moretel
15 september 2003, 09:41
Steely Dan behoort al sinds mijn jeugd tot mijn favorieten.
Ik draai de albums nog steeds, vnl. can't by a thrill, en The Royal scam en Aja.
Nu ik wat meer met jazz bezig ben beluister ik alle albums weer met andere oren.

He Phil hoe is het met de band, al een nieuwe bassist ?

philbee
15 september 2003, 10:07
Hee Moretel, long time no hear.

betr onze band, we hebben niet alleen een nieuwe bassist maar ook een nieuwe gitarist en een toetsenist erbij. Tis wennen maar anders is ook beter vind ik als je al jaren een band hebt moet er af en toe wat nieuw bloed komen.

Kom je nog naar de boerderij 12 okt? is inmiddels uitverkocht of bijna toch begrijp ik.

gr
Phil

moretel
15 september 2003, 10:52
12 oktober, das waar ook, ik ga direct kaartjes bespreken,
Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe line up, nog veel nieuw repertoire ?

philbee
15 september 2003, 12:17
we zijn met de band het oude repertoire aan het doornemen voordat we aan nieuwe dingen beginnen, gaat wel wat tijd overheen, repetities die uitvallen etc je kent dat wel.

mbt 12 okt zou idd snel bij zijn hoorde verleden week dat ze ver door de kaartjes heen waren.
gr
Phil

Lucky
15 september 2003, 17:35
ik geloof dat er nog op gitaarmarkt te koop stonden (kaartjes voor die hendrix trib.)

moretel
15 september 2003, 20:17
Uitverkocht !,

ik ga op zoek naar kaartjes op gitaarmarkt,

philbee
16 september 2003, 10:23
uitverkocht, tja, goed nieuws voor ons natuurlijk.
evt andere lokaties zie mijn hendrix website, klik op onderstaande link.

moretel
24 september 2003, 20:43
Ha Phil, ik heb kaartjes weten te bemachtigen.
Dat je met die mannen op een podium mag staan is wel wat hoor.

philbee
25 september 2003, 10:58
what can i say, ja dat vind ik ook.......
tot dan