PDA

View Full Version : Vox Bryan May



Javaca
13 september 2003, 21:10
HBBN jullie de Vox Bryan May signature al gezien?
Wat vind je d'rvan?

punkydude
14 september 2003, 00:02
Is het dat klein dingetje, in het wit? Van ver ziet hij er super uit, maar van dicht.....is het net alsof een speelgoed ampje!! En kost dan nog 223€!!! :o

guitartub
14 september 2003, 12:37
Staan goede testen over in de Gitarist en de Gitarre und Basse.
Schijnt HET ding te zijn voor Brian May-sound op slaapkamerniveau
(maar dan moet je er el een Burns Brian May bij aanschaffen).

Kortom:
niet mijn ding.


_________________________________________________

te koop:
Les Paul Special (USA) 550 euro.

V!N
14 september 2003, 15:11
De Guitarbox hier in Meppel heeft er een, heel geinig ding wat zelfs op een volume dat een studerende zus in de kamer naast je er geen last van heeft, goed klinkt.

Maar je moet het eigenlijk niet zien als een oefenversterker, maar als een (te) groot scheurpedaaltje met ingebouwde speaker :) Lus het ding door naar een puike versterker en je hebt een Brain May geluid waarmee je ook het podium op kan !

Javaca
14 september 2003, 17:41
K'fin de kleur kut
BLCK WLD B BTTR :cool:
verder wel cool!!!

Bates15
14 september 2003, 21:25
Ja en je kunt er wel 10 naast elkaar zetten voor een heel groot en vet May geluid, voor naam 2330,-- euro. Dat is wel weer cool....

Kitaarhiero
15 september 2003, 09:56
Heb je gelijk een opstelling die op die van Brian May lijkt (had hij live niet 15 voxen (3x5) opgestapeld ofzo?)

ReinoutV
15 september 2003, 11:33
Volgens mij 3 rijen van 3. Links en rechts met effecten, de middelste droog.

Wicked Willy
15 september 2003, 11:47
euh niemand klinkt als Brian May...behalve Brian May....zon versterker is dus onzin!!!

Raffel
15 september 2003, 13:26
ik heb wel een keer een coverbandje van queen gezien. Weet alleen niet meer hoe ze heetten. Maar die Jan Mulder-achtige gitarist had een replica (nog voor de burns) van de Red Special, wat voxjes en hij klonk toch behoorlijk Brian May.

ReinoutV
15 september 2003, 13:32
De pest is alleen dat de goede gitaar hebben nog niet alles zegt. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden met die gitaar (alle elementen los aan en uitzetten en in of uit fase), naast de Vox heeft ie ook een batterij aan effecten, speelt ie met een muntje (!) en, veel belangrijker nog, het zit uiteindelijk toch in de vingers. Het kan best zijn dat die kerel van die coverband als Brian May klinkt, maar daar heeft ie dan donders lang op moeten oefenen.
In het kort: dezelfde apparatuur betekent niet automatisch dezelfde sound. Maar dat is natuurlijk cliché.

Tall
1 februari 2006, 15:21
Ik ga dit dingetje cker kopen, het lijkt me cker lachen om te hebben, ff kijken hoe die klinkt tussen me ac en replica van ''the old lady''!!!!

Tall
14 februari 2006, 19:14
euh niemand klinkt als Brian May...behalve Brian May....zon versterker is dus onzin!!!

Dat is pas onzin wat je nu zegt, klinken kan heust wel... alleen het spelen is een ander verhaal, maar met een beetje oefenen kan een ervaren gitarist echt wel met dezelfde apparatuur als Brian May klinken hoor.

almarvk
14 februari 2006, 20:00
Hoezo topic kick...