PDA

View Full Version : zerberus??



iam
13 september 2003, 15:13
www.zerberus-guitars.nl
www.zerberus-guitars.de

heb mn oog laten vallen op een de t-deluxe
een tele style gitaar met 2 humbuckers en belangrijkst van al... ONGELAKTE hals

na nog eens uitvoerig testen van allerlei gitaren in de guitarshop ben ik er uit wat ik wil...

een tele style met 2 humbuckers dus!!!

deze ziet er erg goed uit...

korina body, fineer (maar toch echte) maple top ONGELAKTE hals :)
etc

heeft er iemand ervaring mee?

http://free.pages.at/scheuchy/Welcome/Gitarren/T-Deluxe/T-Black/tbkfull.jpg

sash
13 september 2003, 15:20
Zeik niet en wacht op geld voor een Shamray :D

RadiuS
13 september 2003, 15:23
hee leuke prijzen, de nat-deluxe ziet er leuk uit!

bert k
13 september 2003, 15:38
Idd niet verkeerd op het eerste gezicht. Ik las op de (nl) site dat de top 5-6 mm maple is, dat noem ik geen fineer meer, hoor, dat is een lekkere plak hout :D Enig idee wat voor elektronika erin zit?

Sj03rd
13 september 2003, 16:03
Idd wel leuke gitaartjes, ik zou er weleens een willen proberen.
Als je op bestellen drukt dan moet je de kleur enzow aanklikken. Als je ECHT NIET weet welke kleur je wilt dan kun je ze ook allemaal aanklikken dan kun je in spanning afwachten welke kleur je krijgt :-D

Negative K3 fan
13 september 2003, 16:08
ziet er goed uit dude, doet me een beeje denken aan die zwarte tele van matthew bellamy (muse).

Negative K3 fan
13 september 2003, 16:12
die filosofie etc doet me allemaal wel een beetje aan agile (rondo) denken.

MarshallSG
13 september 2003, 16:28
"Achtung !!! Die T-Deluxe wird es in Zukunft bei Zerberus nicht mehr geben. Auf Grund neuer Model-Politik lasse ich dieses Model auslaufen.
Lediglich in Saphirgreen und Trans-Black habe ich no je 2 T-Deluxe vorrätig."

Volgens mij moet je wel opschieten als je er een wil hebben.

Mitch
13 september 2003, 16:31
Vorig jaar of nog iets eerder kwam die meneer hier behoorlijk spammen, maar ook toen vond ik het vrij aardige gitaren om te zien.
Geen idee hoe ze echt zijn, want om de kosten te drukken :-? kon je ze maar op 1 lokatie uitproberen of direct bestellen.
En tja, leuk natuurlijk, zo kostenbesparend bezig zijn, maar zonder dealer-netwerk timmer je niet meer zo snel aan de weg.
Sinds die tijd is dit dan ook de eerste keer dat ik weer wat van 'm hoor.
Volgens mij waren het geimporteerde gitaren uit Korea of zo ?

Maar allicht beter dan de eeuwige Epi/Squier hoor...

iam
13 september 2003, 17:08
Idd niet verkeerd op het eerste gezicht. Ik las op de (nl) site dat de top 5-6 mm maple is, dat noem ik geen fineer meer, hoor, dat is een lekkere plak hout :D Enig idee wat voor elektronika erin zit?

das bij de q deluxe

de t deluxe is fineer

iam
13 september 2003, 17:08
"Achtung !!! Die T-Deluxe wird es in Zukunft bei Zerberus nicht mehr geben. Auf Grund neuer Model-Politik lasse ich dieses Model auslaufen.
Lediglich in Saphirgreen und Trans-Black habe ich no je 2 T-Deluxe vorrätig."

Volgens mij moet je wel opschieten als je er een wil hebben.

ja ik weet het :)

daarom vraag ik het nu :D

iam
13 september 2003, 17:09
ziet er goed uit dude, doet me een beeje denken aan die zwarte tele van matthew bellamy (muse).

welk merk is dat eignlijk?
in de nieuwe clip zie je hem ook op een tele-styl gitaar spelen met een raar slagplaatje

iam
13 september 2003, 17:10
die filosofie etc doet me allemaal wel een beetje aan agile (rondo) denken.

mss wel... maar mss toch iets beter ;)

Negative K3 fan
13 september 2003, 18:07
ziet er goed uit dude, doet me een beeje denken aan die zwarte tele van matthew bellamy (muse).

welk merk is dat eignlijk?
in de nieuwe clip zie je hem ook op een tele-styl gitaar spelen met een raar slagplaatje

de nieuwe clip ken ik niet , maar matt heeft 3 custom telecasters (een in mat aluminium kleur, in in h et zwart en een met een broken mirror finish) ze komen alledrie van Manson, een londonse gitaarwinkel. Zijn helemaal hadngebouwd en zijn bijna hol van binnen door alle electronica van binnen. De zwarte is het duurst vanwege allerlei dingen erin en als je er zo een zou willen kan dat vanaf 3000 pond dachtik, de zwarte is 5000 pond.

iam
14 september 2003, 22:26
Zeik niet en wacht op geld voor een Shamray :D

fuck shamray nu hoor... door die fuckin importeur wordt de prijs zo'n 30-35% de lucht in gekatapulteerd!