PDA

View Full Version : ik zoek tabs van...



suzanne
2 februari 2002, 22:51
kan heeeeeeeellll toevallig iemand hier mij helpen aan de akkoorden van het nummer:
happygirl, dat eigenlijk van beth nielsen chapman is maar gecoverd door ilse delange?
en als we toch bezig zijn misschien de akkoorden van 'nooit meer de vlucht' van ruud hermans??
zou ik heel gaaf vinden!

DeLirium
3 februari 2002, 22:23
http://www.google.com

DeLirium
3 februari 2002, 22:33
Hmm ik heb voor je gezocht, maar nix gevonden! Er zit nix anders op dan het gewoon zelf uit te zoeken, en dan eventueel te tabben zodat anderen ervan kunnen profiteren.

suzanne
3 februari 2002, 22:48
haha thja.........maar das toch best lastig af en toe......maar bedankt voor het zoeken in ieder geval!!!

dirkw83
4 februari 2002, 11:29
Iemand de akkoorden van In Your Room van k's choice? Ik ben er zelf mee aan de slag gegaan omdat het zo'n mooi nummer is. Ik kwam met luisteren tot de volgende conclusie:

Asus4 E B(sus of m?) G#

Van die G# ben ik absoluut niet zeker, vooral niet omdat hij dan gevolgd zou worden door een A.
En die Asus4, dat kan ook wel een A2 zijn...tsja, ik weet het ook niet meer.


Maar enige hulp zou ik wel kunnen waarderen.

suzanne
4 februari 2002, 18:06
happygirl heb ik inmiddels!!
nu nog nooit meer de vlucht, dat wordt moeilijk!!

dirkw83
7 februari 2002, 12:20
Ruud hermans? Zeker een onbekend talent?

suzanne
7 februari 2002, 20:06
nou nee hoor valt wel mee, hij heeft ook een radio programma enzo, vraag me niet op welke zender precies want ik luister er nooit naar maar weet je waarom hij zo onbekent is bij veel mensen? omdat hij snel een stempel op gedrukt krijgt, en in het hokje country wordt gestopt! nou behoort ie vast tot die groep net zoals ilse een btje, maar de country is modern geworden!! het is niet meer dat genananana enzo, daar hou ik ook absoluut niet van! maar de moderne country vind ik persoonlijk prachtig en dat klinkt ook veel breeder dan alleen dat genre!
zo ik heb gesproken!:-))))

dirkw83
8 februari 2002, 11:25
ja, van die 'you'll be sorry when i'm gone ta da tha da ta hda' toestanden :smile:.

Shinoda-girl
8 februari 2002, 17:18
sorry, ik kan je niet helpen met Rudie...

suzanne
8 februari 2002, 19:58
ok dirk je neemt me dus niet serieus merk ik.............

dirkw83
8 februari 2002, 23:08
Nou, valt wel mee hoor; het is alleen dat ik je ideeën over vooroordelen verduidelijk met een voorbeeld.
Er was namelijk zo'n avond waarop er van die gitaristjes waren en één ervan speelde heletijd:

You'll be sorry when I'm gone (ta da da da, A D G akkoorden )
Yeah you'll be sorry when I'm gone (toe ta da da Am Dm G akkoorden)
Sure you'll be sorry when I'm gone (ta di da dam, A D G akkorden)
Don't think you won't be sorry when I'm gone (ti da da da Am Dm G)

Dat was dus een country avond, zoals men het noemde :smile:

Maar, Ilse de lange speelt inderdaad hele mooie - en ook heel volwassen - country.

suzanne
9 februari 2002, 12:30
ahaa dat wilde ik maar ff duidelijk maken!

maaruuuh van dat voorbeeld wat je gaf....nee idd daar hou ik ook niet van maar er zit gewoon veel verschil in dat genre!

dirkw83
9 februari 2002, 17:39
Ach, niet houden van...ik vind het op zich ook wel weer schattig.