PDA

View Full Version : Eindelijk post uit Duitsland :)



Anders Destium
12 september 2003, 18:24
Ik was al bijna vergeten dat ik een gitaar had besteld bij musik-produktiv :wink: Maar na iets van 7 weken (ze zeiden 2) is hij er toch eindelijk, en hij was het wachten zeker waard: Een Ibanez RG2820 in de kleur twilight blue! De inlay is misschien een beetje decadent maar ik vind hem super 8-) De kleur is erg mooi, alleen de textuur is niet erg sprekend (het is geen duidelijke flame of quilt). Hij ziet er gewoon stijlvol uit (vind ik dan :) ), niet teveel pooierbak...

Hij klinkt goed, de Dimarzio/IBZ elementen vallen me erg mee (al denk ik dat ik er tóch binnenkort witte Dimarzio's (TZ/AN) inzet). Hij heeft een Ultra nek, dat is een voor Ibanez erg dikke. Hij speelt ontzettend goed, ik had ook niets anders verwacht van een prestige (ik begin kennelijk steeds dikkere halzen te waarderen :oops: ).
Ik heb de Edge pro nog niet extreem getest, dus ik kan daarover nog geen oordeel vellen. Ik verwacht dat hij wel oké zal zijn, maar dat zal de ervaring moeten uitwijzen.

Dit grapje heeft me inclusief levering vanuit Duitsland E1040 gekost, ik vind het wel een mooi prijsje voor deze beauty...

http://community.webshots.com/album/79570851TQeomU

Ik hoop binnenkort een digicam te hebben, dan kan ik wat scherpere foto's nemen (een videocamera is niet alles :) ).

PS De verschillende inet winkels hebben de regel dat er maar 24 van zouden zijn gemaakt al weer van de site gehaald, dat zal dus wel niet

thijsov
12 september 2003, 18:46
mooie gitaar man! gefeliciteerd 8-)

AART
12 september 2003, 19:00
gefeliciteert man! geweldige gitaar! alleen de bloemetjes inlay :-( , dat hoort toch niet bij zo'n scheurijzer.

bert k
12 september 2003, 19:04
Stoer ding! Hele mooie kleur ook. Maar die bloemetjes... tja, niet mijn ding; bloemetjes gaan altijd hangen bij mij. :)

JV
12 september 2003, 19:06
ik kan mij ook nog herinneren dat ik vanaf ongeveer begin juni een gitaar in bestelling heb bij musicstorekoeln.

ik zit nu nog steeds te wachten, zou half september komen zeiden ze bij de laatste mail.

iig, jij alvast gefeliciteerd

Maiden Michiel
12 september 2003, 19:12
Die hing ook nog bij Huigens, maar dan oranje, wel een mooi ding ja

Ohzoso
12 september 2003, 19:17
Heel proficiat met je nieuwe aanwinst.

roppie
12 september 2003, 19:23
GEFELICITEERD man met deze schone :)

Negative K3 fan
12 september 2003, 19:34
gave gitaar

wat is er trouwens aan de hand met die brug? ligt het aan de foto of ziet deze er wat anders uit dan noprmaal?

Pegasus
12 september 2003, 19:45
gave gitaar

wat is er trouwens aan de hand met die brug? ligt het aan de foto of ziet deze er wat anders uit dan noprmaal?

Ik heb ook zo'n brug op m'n gitaar (RG2570EXRBF) maar kan er niets aparts aan ontdekken. Het is een nieuw soort brug, dus daardoor ziet ie er misschien wat anders uit dan je gewend bent.

Soulflyhigh
12 september 2003, 19:46
He Anders vette gitaar man. Die kleur valt me 100% mee. de plaatjes op internet vnd ik niet echt mooi maar deze vind ik echt super. Veel plezier ermee gaat wel lukken denk ik :-D )

Negative K3 fan
12 september 2003, 19:47
gave gitaar

wat is er trouwens aan de hand met die brug? ligt het aan de foto of ziet deze er wat anders uit dan noprmaal?

Ik heb ook zo'n brug op m'n gitaar (RG2570EXRBF) maar kan er niets aparts aan ontdekken. Het is een nieuw soort brug, dus daardoor ziet ie er misschien wat anders uit dan je gewend bent.

het ziet er zeker koeler uit dan een normale gfloyd (achtige).

gerrekat
12 september 2003, 19:59
Gefeliciteerd

BLOK182
12 september 2003, 20:24
Congrats met je aanwinst dude, stoere shit 8-)

The Mule
12 september 2003, 20:41
Hey Anders, gave gitaar, mooi kleurtje (lijkt wel een beetje op Matteo Blue) en i.t.t. vele anderen vind ik die inlay zeer stijlvol. Je moet toch een beetje aan het uiterlijk van een gitaar kunnen afzien dat het wat bijzonders is...

Denk aan de buren (en aan je ouders niet te vergeten) :-D

Neals
12 september 2003, 22:08
ik wil ook een high end ibanez

Mitch
12 september 2003, 22:18
Je mag wel snoeien voordat je gaat spelen :wink:

Mooi hoor, gefeliciteerd !

sash
12 september 2003, 22:41
Stoer ding! Hele mooie kleur ook. Maar die bloemetjes... tja, niet mijn ding; bloemetjes gaan altijd hangen bij mij. :)

Zal wel aan je leeftijd liggen. Gebeurt wel vaker bij oudere mannen :D :D :D

@ Anders: mooi ding!

Anders Destium
12 september 2003, 22:47
gave gitaar

wat is er trouwens aan de hand met die brug? ligt het aan de foto of ziet deze er wat anders uit dan noprmaal?

Goed gezien, wat Pegasus ook al zei: Dit is dus de Edge Pro, je kunt het zien als de opvolger van de lo-pro edge (ik ben na een uur spelen overtuigd van zijn kunnen :) ). Hij is nog steeds nul ontstemd en ik heb flink veel flutter gebruikt, da's een goed teken zou ik zeggen :wink: De voordelen zijn oa dat je de intonatie kunt aanpassen zonder de snaren los te hoeven draaien en je hoeft bij het snaren wisselen de ball-ends niet meer er vanaf te knippen. De elementen zijn duidelijk beter dan de V-serie van Ibanez, lekker strak + hoge output. Alleen jammer dat het nek-element niet echt warm klinkt (ik ben een Air Norton gewend), het soleert ook lekker weg moet ik zeggen.

>Iedereen
Thanks for the comments :)
Ik moet zeggen dat hij voor een gitaar die ik vanaf het plaatje heb gekocht alles meevalt :lol:

Nu alleen nog mijn twee favoriete elementen erop in mijn favo kleur en ik ben helemaal geregeld voor de komende tijd 8-) (wat Ibanez betreft...)

sash
12 september 2003, 22:52
Yeah right en dat moeten wij geloven.

Dat is hetzelfde als dat ik zou zeggen dat ik m'n toon gevonden heb :D

Mitch
13 september 2003, 10:51
Nu alleen nog mijn twee favoriete elementen erop in mijn favo kleur en ik ben helemaal geregeld voor de komende tijd 8-) (wat Ibanez betreft...)

Ik hoef hier niets op te zeggen, herhalen is wel genoeg lijkt me :D

Ibanez
13 september 2003, 15:11
Supermooie gitaar man! Die inlay vind ik juist mooi! Gefeliciteerd ermee!

Speeddemon
13 september 2003, 17:34
Nice kerel. Bijna net zo mooi als mijn Ibanez S540 FM TTS :wink: :razz:

(De middelste op die pagina:)
http://www.ibanezrules.com/catalogs/us/1995/95020.jpg

-robbert-
13 september 2003, 18:24
Nice kerel. Bijna net zo mooi als mijn Ibanez S540 FM TTS :wink: :razz:

(De middelste op die pagina:)
http://www.ibanezrules.com/catalogs/us/1995/95020.jpg

vette gitaar!

maar die gouden hardware.....

henry
16 september 2003, 13:07
Gefeliciteerd met je Ibanez 2820. :-D
De lang levertijd klopt, wij hebben m in mei besteld en kregen m pas gistermiddag binnen. :-(
We kunnen in ieder geval 1 iemand gelukkig maken en de prijs valt mee, nl 1095 euro, incl. levenslang gratis afstellen.( kijk op http://www.citymusic.nl)
:-D
Henry[/img]

Ibanez RuleZ
16 september 2003, 13:34
ik vind dat voor zo'n moordplank om te zien echt niet veel, alleen jammer van die elementen, daar hadden gewoon stock al iets als een tonezone/steve's special en een air norton of paf pro's in moeten zitten.

Harrald

bert k
16 september 2003, 13:38
Grappig, je noemt nu 3, 4 mooie elementen die er standaard in zouden moeten zitten terwijl er maar twee inkunnen :D
Ik zou het niet gek vinden als dit soort gitaren helemaal zonder pups te koop waren, en dat je zelf mag uitzoeken wat er in komt.

urezna
16 september 2003, 14:29
ja, mooi dingetje hoor, wil ik ook!!!!

tja, het blijft toch een ibanez he...





EN DAAR IS NIX MIS MEE!!!! :P