PDA

View Full Version : Deftones + A Perfect Circle in Ahoy' Rotterdam



Predator
12 september 2003, 14:31
Ik heb hier gisteren nog kaartjes voor gehaald en zag op de computer staan dat er nog ruim 500 zitplaatsen over waren. Ik zou zeggen, kom langs! Kaarten kosten €32,- en laten we hopen dat Chino en Maynard samen Passenger gaan zingen, that song gives me the shivvers.

www.deftones.com
www.aperfectcircle.com

BE THERE :evil:

Swan
13 september 2003, 21:44
jammer dat A Perfect Circle niet alleen komt...anders was ik wel gegaan, hoef chino&co niet te zien

Fuhgawz
14 september 2003, 16:37
jammer dat A Perfect Circle niet alleen komt...anders was ik wel gegaan, hoef chino&co niet te zien
Yup, bij mij precies hetzelfde. Ik heb aan the Deftones eigenlijk nooit wat aangevonden, en hun optreden op PinkPop dit jaar was gewoon belabberd. Als A Perfect Circle helemaal alleen was gekomen was ik graag naar toe geweest. Het schijnt dat ze nu James Iha van the Smashing Pumpkins als gitarist hebben, nu Troy van Leeuwen in vaste dienst is bij QotSA.

Swan
15 september 2003, 13:47
ja klopt....en twiggy van manson speelt bas

SchaapOpJeHoofd
15 september 2003, 22:22
Fuhgawz, helemaal mee eens.
Zou nog bijna overwegen om speciaal voor APC te gaan en een beetje relaxen tijdens Deftones (voor zover dat kan), maar voor 32 euro kan ik ook een goede kabel, snaren, slide, etc. kopen.

Nieuwe cd van A Perfect Circle al gehoord trouwens?

Swan
18 september 2003, 11:32
ja 13th step is echt goed....beter dan mere de noms

Pickslide
18 september 2003, 14:38
Kweetniet of ie beter is dan mere de nome maar ik ben het wel eens met de andere forummers als het alleen perfedct cirkel was dan was ik wel gegaan

dumBASS
20 september 2003, 20:35
Had ook geïnformeerd naar die laatste plaatsen, maar die schijnen helemaal achteraan in een hoek te zijn! ZIT je daar een beetje tussen volk dat begint te blèren dat ze niks kunnen zien als je een keer opstaat. Nee, dank je.....

dumBASS
22 september 2003, 22:24
Heb me gisteren op 't laatste moment over laten halen. Heb er geen seconde spijt van gehad! Beetje jammer alleen van de performance van 'circle'; 'k had af en toe het idee dat we met z'n alleen mee stonden te kijken in hun oefenruimte.... :-?

Predator
7 oktober 2003, 14:42
Ik ben ook geweest. De vooract, Revoluti@n Smile, was echt LOMP! Wat een 2 notige kutherrie was dat zeg! A Perfect Circle klaarde de boel echt, ze waren ZO FOCKING GOED dat Deftones echt hun best moesten doen om dat te matchen. Wat ze ook wel deden afgezien van het overlelijke en TE harde geluid, mensen liepen serieus de zaal uit omdat het gewoon TE hard stond!

A3
11 oktober 2003, 12:13
In leuven stond het juist heel zacht... te zacht, je kon de rustigere passages soms niet horen door het gejuich. Geluid was niet altijd even goed, maar als die hard deftones fan was ik toch zeer tevreden!!!

Maar als ik eerlijk ben.... Van de 5 keer dat ik ze gezien heb (graspop 98, pukkelpop 98, deinze 2001, werchter 2001 en leuven 2003) was dit toch wel de zwakste... maar nog altijd één van de betere optredens van het jaar.