PDA

View Full Version : Fender japan p special '87



Semafoor
11 september 2003, 20:20
De titel zegt al zo ongeveer genoeg denk ik. Ik heb er op ééntje gespeeld en die klonk en speelde echt super. 3-way switch, 2 volume knoppen en een tone knop dacht ik. Wel flink wat butsen en lak schade op de achterkant en ook de hals had wat lichte schade (butsen).
Maar goed, nu mijn eigenlijke vraag. Hoeveel zouden jullie ervoor betalen?

Clunk
11 september 2003, 21:18
fender japan?

geen id... net zoveel als een mexicaan, alleen heb je nu een betere?

hmmz.. basso! help dit persoon eens :razz:

Semafoor
11 september 2003, 22:25
Ik heb zelf een jazz usa :).
Maar goed, deze japanner speelde gewoon echt goed, zag er een beetje retro uit, misschien een leuk hobby projectje.
Maar ik wilde gewoon even weten of ze uit '87 goed bekend stonden.

John P
13 september 2003, 21:40
De Japanners van om de jaren '80 waren beter. Toen werden ze zo goed, dat de bekende Amerikaanse merken de Japanners processen aandeden. Of deze wat is kan ik niet zeggen. Het is niet zo, dat ze daarna meteen brandhout zijn.

bassopotmus
14 september 2003, 10:51
Klopt inderdaad dat de '80 glorie jaren waren voor de japan fenders, deze instrumenten waren hun prijs gewoon dubbel waard wat je ervoor kreeg.
Ik weet niet precies welke bas je bedoelt, ik denk zelf aan een vroege P(sting model) met 2 hummers? Vooral vanwege die 3-way switch, maar ik denk hoogst waarschijnlijk weer veel te vintage.

Ik zou tussen de 600 en 800 euro denken, vooral omdat het al schade betreft, man sla je slag! En tik nog wat van de vraagprijs af.
*schade
*het is Japan (dom argument, maar weet de verkoper mishcien niet)