PDA

View Full Version : Probleempje



Melack_m4ever
11 september 2003, 18:45
Hallo beste gitaristen

Ik heb even een vraagje over iets waar ik niet echt verstand van heb
Een vriend van mij heeft mij onlangs een body gegeven van een fender stratocaster. De body is nog helemaal Kaal. Deze Body is Eigenlijk bedoeld voor een tremolosysteem aangezien er een gleuf ingefreesd is.
nu heb een oude gitaar liggen waarvan ik onderdelen wil gebruiken voor op deze nieuwe gitaar.
Op mijn oude Gitaar zit een vaste Brug: In de 4 hoeken zitten grote gaten om die brug vas te schroeven. Daarnaast zitten er onder de zadeltjes nog 6 gaatjes die iets kleiner zijn. Als ik deze brug over de gleuf in de body leg vallen de 4 grote gaten gewoon boven het hout maar die 6 kleinere gaatjes Vallen dus precies boven deze gleuf. Is dit dan niet mogelijk?? Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Ik wilde namelijk dit weekend gaan knutselen eraan en ik heb ook liever een vaste brug op mijn nieuwe gitaar
Bij voorbaat dank.

7th heaven
11 september 2003, 19:23
als de mensuur nog klopt nak je hem ergewoon over zetten maar met zon gat in je gitaar gaat er wel een hop sustain weg.

Melack_m4ever
11 september 2003, 19:30
hmm
Jah ik had op Www.projectguitar.com wel gezien dat iemand dat gat helemaal had opgevuld met Hout en daar een hardtail brug erop had geplaatst. Dus mischien kan ik het wel opvullen of iets dergelijks.
Thnx Anyway