PDA

View Full Version : heb advies nodig



Damian21
11 september 2003, 15:26
Beste medegitaristen,

ik heb een brandende vraag.
ik ben op dit moment hard aan het sparen voor een nieuwe gitaar,
weet alleen nog niet wat voor een,alleen nu wou ik graag weten waar ik het beste zou kunnen kijken qua service enzo.

alvast bedankt :wink:

greetz Damian21

Lacrymosa
11 september 2003, 15:33
probeer ff de zoekfunctie, kan je veel over gitaarwinkels vinden

verder ligt et er aan waat je vandaan komt

in den haag kan ik Waveworld en Rockpalace aanraden, ik heb alles tot nu toe bij waveworld gekocht, en daar is de service toppie

CheerS!!

Mitch
11 september 2003, 19:19
Als je je profiel een beetje invult kan iedereen zien waar je vandaan komt, waar je nu op speelt, etc.

Iets makkelijker, daar mijn telepathische gaven momenteel off-line staan

Damian21
30 september 2003, 12:00
IK kom uit Barneveld/Gelderland.
momenteel speel ik een squier maar ben van plan iets
in de RG series te kopen van Ibanez.
alvast bedankt voor jullie informatie,
ik vind het heel belangrijk een goede service te krijgen als ik een duur instrument ga kopen.

met vriendelijke groet Damian21 :wink:

Wilson
30 september 2003, 14:59
kees dee in amersfoort mischien??

SiNiSTRaL
30 september 2003, 17:21
probeer ff de zoekfunctie, kan je veel over gitaarwinkels vinden

verder ligt et er aan waat je vandaan komt

in den haag kan ik Waveworld en Rockpalace aanraden, ik heb alles tot nu toe bij waveworld gekocht, en daar is de service toppie

CheerS!!

ik reed laatst in den haag en zag dat er een muziekzaakje aan de rijswijkseweg zat....aan de kant van de wenkebachstraat/noordpolderkade ergens in die buurt, weet jij of ze daar wat boeiends hebben?

guitartub
30 september 2003, 17:30
Rijswijkseweg hmm,

Ik denk dat je het Haags Muziek Centrum bedoeld, dat was 20 jaar geleden een heel leuk zaakje maar tegenwoordig hebben ze voor zover ik weet nog alleen veel disco spullen. Maar hou me ten goede, ben er al eeuwen niet geweest.

Groet,
Bert.

SiNiSTRaL
30 september 2003, 17:37
ik zag het alleen toevallig vanuit de auto....ben er nog nooit geweest, dus wil ff weten of t wat is..

guitartub
30 september 2003, 18:13
Niemand van de gitaristen of muzikanten die ik ken in de regio Den Haag hoor ik nog over het HMC. Ik denk dat je je de moeite kunt besparen.

Groet,
Bert.