PDA

View Full Version : Vreemdgegaan met een vrouw van 40........



Dude
11 september 2003, 10:42
kon het niet laten, ik zag ze staan en wist het. Na nachten niet geslapen te hebben wist ik het, met jou moet ik de liefde bedrijven. Ik belde dr man en vertelde het hem... hij stond er vreemdgenoeg helemaal open voor, hij vertelde me dat ik dr even mocht komen uitproberen bij hem thuis en als ze me beviel ik dr mee mocht nemen... ze is wel uit 63 en heeft wat rimpels deelde hij me mede maar dat maakte me geen zak uit,

Daar aangekomen zag ik dat ze wat ouder was dan ik op de fotos had ingeschat, veel rimpels en barsten in die schone kleuringen en vormen van dr.. maar ach, dat mocht niet uitmaken, ik moest en zou dr hebben !

Ik pakte dr zachtjes uit dr stoel en legde dr in mn schoot, ik bespeelde haar wat zenuwachtig maar raakte regelmatig de juiste snaar en deed dr gillen in dat kleine rokerige kamertje... al vrij snel wist ik het, ik neem jou mee naar huis en laat je nooit meer gaan !

Hier is ze dus....

http://www.gearheadbart.freewebspace.com/images/fender_jaguar.jpg

http://www.gearheadbart.freewebspace.com/images/fender_jaguar_2.jpg

Swan
11 september 2003, 10:48
ze ziet er behoorlijk uitgewoond uit maar proficiat ;)

Maiden Michiel
11 september 2003, 10:49
Smaken verschillen: überlelijk

iam
11 september 2003, 10:53
ik vindem wel geil... wel jammer van het sunburst :-?

maar hoeveel heb je er uiteindelijk voor neergelegd?

Negative K3 fan
11 september 2003, 10:54
smakeloos, cliché en een verhaal dat getuigt van een slecht gevoel voor humor, maar wel een leuke gitaar. Wat heb je ervoor betaald?

alhambra
11 september 2003, 10:55
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!

Zo dat eerst maar is :wink:

En idd smaken verschillen en dit soort gitaren doet nij dus helemaal niks, sterker nog ik zou er niet mee gezien willen worden maar ja aan de andere kant wie wil er nu met mij gezien worden.... hmm juist ja.

Casey
11 september 2003, 10:55
Kwee nie , maar volgens mij is het een omgebouwde :-D

daron_kurt
11 september 2003, 10:57
smakeloos, cliché en een verhaal dat getuigt van een slecht gevoel voor humor, maar wel een leuke gitaar. Wat heb je ervoor betaald?

jaja, weer lekker negatief.

mooie gitaar hoor, prijs was...?

Dude
11 september 2003, 10:59
smakeloos, cliché en een verhaal dat getuigt van een slecht gevoel voor humor, maar wel een leuke gitaar. Wat heb je ervoor betaald?

jaja, weer lekker negatief.

mooie gitaar hoor, prijs was...?

komt omdat neg een hekel aan me heeft.. maar dat mag die hoor :-? , snap ik ook wel het is ook lastig tussen de grote mensen

bert k
11 september 2003, 10:59
Ja man geweldig! Ik val ook wel op dit soort ouwe wijven...

alhambra
11 september 2003, 10:59
smakeloos, cliché en een verhaal dat getuigt van een slecht gevoel voor humor, maar wel een leuke gitaar. Wat heb je ervoor betaald?

Weet je wat smakeloos cliche is, dat jij gvd de gvd altijd je bek moet optrekken. Trouwens hoe is het met jouw laatste aankoop het wordt akelig stil rond de agile. uiteraard heb ik nog wel jouwe grappige verhaal gelezen over de vergelijking met een LP dat getuigd nu wel weer van een goed gevoel voor humor :-D :-D :-D .

Btw een vergelijk met 1 gitaar zegt geen ruk lekker makkelijk vergelijken met een gitaar die je niet ligt.

Dude
11 september 2003, 11:02
Weet je wat smakeloos cliche is, dat jij gvd de gvd altijd je bek moet optrekken.

hehehe

jules
11 september 2003, 11:03
tja het is ook niet mijn model hoor maar ik snap wel wat iemand er mooi aan zou vinden, smaken verschillen. Ik vind deze juist mooi door de beschadigingen tenminste echt en niet gerelict. gefeliciteerd met je aankoop

ijzerbroot1
11 september 2003, 11:57
Mooi? Nee. Apart? Ja. Kortom, smaken verschillen. Ik vind het niks, maar dat weerhoudt mij er niet van om je te feliciteren met je aankoop.!

Sellars
11 september 2003, 12:07
Te gek! Ziet er super uit! Lekker doorleeft en ervaren, I love it!

Nu zijn we nog steeds benieuwd wat je ervoor betalen moest?

R

MarshallSG
11 september 2003, 12:14
Ik vind het wel een mooi ding gefeli!

bert k
11 september 2003, 13:00
Vreemdgaan met een vrouw van 40, en dan ook nog moeten betalen? Volgens mij doe je iets fout :-D


Btw, een gitaar heeft het figuur van een mooie vrouw, als je tenminste vindt dat een mooie vrouw geen armen en benen heeft, een hele lange hals, en zes oren.....

Mitch
11 september 2003, 13:05
Geweldige gitaar, belabberde metafoor..... beide zijn even oud zeg maar :D

Toffe Jag hoor !

skabouter
11 september 2003, 13:53
GEWELDIG, KEREL ! maar wat kostte ze nou ? laat ons niet langer in spanning

BLOK182
11 september 2003, 17:23
Proficiat dude, stoere shit!! Lijkt me vet man, zo'n ouwe vintag gitaar!

Negative K3 fan
11 september 2003, 18:26
smakeloos, cliché en een verhaal dat getuigt van een slecht gevoel voor humor, maar wel een leuke gitaar. Wat heb je ervoor betaald?

Weet je wat smakeloos cliche is, dat jij gvd de gvd altijd je bek moet optrekken. Trouwens hoe is het met jouw laatste aankoop het wordt akelig stil rond de agile. uiteraard heb ik nog wel jouwe grappige verhaal gelezen over de vergelijking met een LP dat getuigd nu wel weer van een goed gevoel voor humor :-D :-D :-D .

Btw een vergelijk met 1 gitaar zegt geen ruk lekker makkelijk vergelijken met een gitaar die je niet ligt.

Ik bena kelig stil omdat ik voorlopig nog niks te melden h eb? Ik heb al wel 2 elementen in dede bestelling btw. een SD JB en 59 wanneer die erin zitten hoor je meer.

En ja, een vergelijking met 1 gitaar zegt niks, misschien was die LP wel brak.

Dude> ik heb geen hekel aan je hoor, ik had gewoon zin om eens lekker tegen je mislukte poging tot humor aan te trappen hahahahahahaha

Ic3gl0vE
11 september 2003, 20:22
wat weet je dat toch heerlijk fout te brengen Dude :)

Coole gitaar man, veel plezier ermee

Fluffy
11 september 2003, 20:45
ziet er goed uit bart :) gefeliciteerd

Ibanez RuleZ
11 september 2003, 20:54
wat een ontzettend lelijk wijf zeg, tering ;)

ik ben niet zo weg van jaguars, maar als jij t een mooie plank vind, dan is dat alleen maar mooi! dus congrats met die gitaar! http://www.evilmetalhead.com/spawn/smilies/cool2.gif

Harrald

Dude
11 september 2003, 21:03
Dude> ik heb geen hekel aan je hoor, ik had gewoon zin om eens lekker tegen je mislukte poging tot humor aan te trappen hahahahahahaha

mag hoor, geen moeite mee.. nog helemaal in de wolken ! :P

Br@mbo
11 september 2003, 21:16
ik vind vintage spul dus echt oer maar dan ook oerlelijk

maar dit is DE uitondering

ze is mooooooooi !!!

@iro
11 september 2003, 21:42
doorleefde Fenders rulen big time 8) (alleen ik kan ze niet betalen :cry: )

Dude
12 september 2003, 08:09
ik vind vintage spul dus echt oer maar dan ook oerlelijk

maar dit is DE uitondering

ze is mooooooooi !!!


dank dank, ze speelt ook als een zonnetje, hele platte dunne hals (serieus net zo dun als die ibanez superstratjes) en een erg vol bluesy geluid. Rockt ook aardig, ietsje meer gain zou lekker zijn, was voor ik hm kocht van plan om er een ander brug pickupje in te zetten maar dat doe ik toch maar niet, john driven schiet me dood...

urezna
12 september 2003, 09:29
ik ga liever voor een iets jongere dame, hoeft maar een paar jaar jonger te zijn....... maar wel eentje die beter bij me past dan het besnaarde geval van dit topic....





;-)
zuur grapje? nee, ernst....

jaywalker
12 september 2003, 11:55
Just face it....Vintage jaguars zijn gruwelijk lelijk
Maar wel rete ruig. Wat heb je er voor betaald dude?
Ik zou er maar al te graag een willen hebben.

Hierop zou ik ook wel willen vreemdgaan

iam
12 september 2003, 13:11
ik vind vintage spul dus echt oer maar dan ook oerlelijk

maar dit is DE uitondering

ze is mooooooooi !!!


dank dank, ze speelt ook als een zonnetje, hele platte dunne hals (serieus net zo dun als die ibanez superstratjes) en een erg vol bluesy geluid. Rockt ook aardig, ietsje meer gain zou lekker zijn, was voor ik hm kocht van plan om er een ander brug pickupje in te zetten maar dat doe ik toch maar niet, john driven schiet me dood...

haha heb je bij die gekocht?

dan weet ik ongeveer hoeveel je ervoor betaald hebt...

ik vind JD wel altijd dure prijzen hebben hopelijk heb je er wat vanaf gekregen...

Dude
12 september 2003, 15:47
tja beetje op internet gezocht en zijn prijzen zijn netjes hoor... vintage spul is duur. Hij was zelfs relaxt dat die mn benzinekosten wilde vergoeden :o erg netjes en even stevig staan geilen op al zijn gitaren. 2 63 stratocasters waar menig gitarist een stijve plasser van zou krijgen enzo... ERG geil

Mitch
12 september 2003, 20:43
Nou, ik geloof dat na het topic waarin Dude 100x vroeg aan sah "maar heb je d'r nou geneukt ?" nu het moment is aangebroken dat sash 100x aan Dude kan vragen "maar wat heb je nou voor die Jag betaald" en er net zo weinig sjoege op krijgen 8-)


Dirven heeft wel mooi spul trouwens, is geen rommelaar.

sash
12 september 2003, 22:40
smakeloos, cliché en een verhaal dat getuigt van een slecht gevoel voor humor, maar wel een leuke gitaar. Wat heb je ervoor betaald?

.1 de smakeloosheid: *sash denkt aan Peavey 5150 en Agile Les Paul* Shut ya crap about smakeloos
.2 het cliche: waarom zijn er zoveel cliche's? Juist, omdat het bewezen is dat het gewoon GOED is. Jij bent lekker vernieuwend met je Les Paul zeg... :-?
.3 het gevoel voor humor: ken jij dat eigenlijk wel?

@ Dude: GEIL DING!!!! spelen spelen spelen spelen spelen over de marshall marshall marshall :D

Fluffy
13 september 2003, 01:16
ja bart nu heb je goede stuff en lekker geluid, en wat heeft onze lennie, het beginnerssetje geluid :P

Dude
13 september 2003, 10:45
ach, het gaat om het spelen toch ? en inderdaad spelen spelen spelen over de marshall marshall marshall...... en voor de goede orde met de buren ook wel eens over de vampvampvamp :razz:

Mitch
13 september 2003, 10:48
Overal is een tijd voor en Bart is gewoon een fase verder. Voorsprong in ontwikkeling door een voorsprong in leeftijd kunnen pubers nooit zo goed verdragen en dus reageren ze geprikkeld als ze worden geconfronteerd met dingen waar ze nog niet 'groot genoeg' voor zijn.

Ja kindertjes, zo werken die dingen :D

Dude
13 september 2003, 11:02
de wijze woorden van seymour.... helemaal gelijk.. daarbij komt wel dat ook de grotere jongetjes gewoon erg onbeschaamd een lening afgesloten hebben bij hun paps hoor

episua
13 september 2003, 11:34
Mooi gitaartje dude!
Gefeliciteerd