PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van dit nummer ?



anoniem
1 augustus 2001, 15:35
Ga naar http://www.geocities.com/nalzetta en beluister "Latching Angels" en zeg eens wat je ervan vindt.

taylor
1 augustus 2001, 22:41
wel aardig maar niet meer dan dat.(zijn spel)

de compositie op zich vind ik niet echt bijzonder.

Krullo
7 augustus 2001, 02:16
Sorry, totaal niet van onder de indruk. Hoop gepiel en weinig gevoel, veel trucjes (wel knap) maar ik heb een veel behoorlijke timing-fouten gehoord die absoluut niet door de beugel kunnen (ook al is het een demo versie)

anoniem
13 augustus 2001, 23:58
Op 2001-08-01 14:35, schreef anoniem:
Ga naar http://www.geocities.com/nalzetta en beluister "Latching Angels" en zeg eens wat je ervan vindt.

anoniem
14 augustus 2001, 01:26
Beste Krullo,ik ben toch een beetje verrast.(al weet ik dat ik Gibert nog niet ben.)Ik zou graag iets meer toelichting willen over die timing fouten en verder zijn alle andere (negatieve) kritieken welkom.
Trying to learn every day,

Nico Alzetta

wiegersma
14 augustus 2001, 02:01
Het intro van het nummer is weinig orgineel, maar dat hoeft niets uit te maken, helaas struikel je soms over je arpeggio's. Jammer dat de akkoorden op zich niet spannender zijn. Het melodietje dat hierna komt spreekt mij niet erg aan, maar voor de eenheid van het nummer is het misschien een idee om dit thema vaker in het nummer naar voren te laten komen.
Het nummer bestaat uit een aaneenschakeling van stukjes gepriegel, zonder dat er iets zinnigs gezegd wordt. Overdaad schaad, zou ik zeggen.
Goed dat er wel wat afwisseling is in melodietjes en gepriegel.
Helaas komt het nummer niet tot een climax. maar blijft op een niveau zitten.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar dit vond ik zo ongeveer.

P.S. wat Krullo ook zei, het klinkt inderdaad of er enkele timingsfoutjes zijn. In het rustigere tussenstuk klinkt het niet iets 'ernaast'.

taylor
14 augustus 2001, 14:33
het probleem is eigenlijk.

insrumetale "virtouze" muziek schrijfen is zeer moeilijk,te moeilijk nog voor je.

als je dit niet interessant weet te houden door 1 heel mooi thema(op zijn simpelst) ofzo dan is het al gauw alleen gepriegel.

arpegios zijn leuk(om te spelen) maar niet in 1 lijn achter elkaar in 1 nummer

tip:schrijf wat met andere mensen met meer ervaring hebben met nummers arrangeren enzo.
(ook al is het jou compositie dan niet, het kan alleen maar beter worden)

of ga gewoon weer in en band(met zang)en leer zo veel mogelijk te spelen enzo

ik vond je aanslag ook niet echt geweldig(zowel van rechter als linker hand)wat de timmings fouten verklaard.

maar ga vooral door!!!!!!

Vito
8 november 2001, 19:00
speel dit nr met je band nog een keer.... en dan niet double-base en alles 2 keer zo langzaam...als je dat strak krijgt ga dan iets sneller... ik wou eerst ook altijd sneller en sneller maar als je eerst je timing goed hebt dan kan pas verder