PDA

View Full Version : Marshall jcm2000 triple lead



punkydude
10 september 2003, 15:10
Betreffende de 100W versie,

Wat zou ik beter nemen:
-de combo
-de head op een klein cabinet (zo'n half model dus)
-de head en zoeken voor een 1960cabinet in tweedehands?

Moest ik het geld hebben zou ik gaan voor de head met groot cabinet, maar kheb niet echt de financiële mogelijkheden...

En als er iemand pos of neg dingen heeft meegemaakt met deze amp, laat het me dan aub ook weten!

Thx! Davy

yhcmarc
10 september 2003, 15:15
waar en hoe lang speel je ... denk je veel op te gaan treden en is aan half stack ( dus de normale 4x12 kast + top ) qua vervoer mogelijk.

Als je net begint en alleen in de oefenruimte speelt de komende ... +- 2 jaar ofzo, ga dan gewoon voor de combo, doe je al wat kleine optredens enzo, neem dan de top met 2x12 kast, want dan hoef je later alleen maar de kast te vervangen.

Ik heb zelf geen ervaring met de jcm2000 btw, ik had ooit een jcm 900 4100 en vond het niks, binnenkort waarschijnlijk een jcm 800 2210 en die schijnt wel erg vet te zijn.

Probeer gewoon het een en ander uit zou ik zeggen.

Marc

punkydude
10 september 2003, 15:17
Tzou eerder puur voor optredentjes zijn, voor de repetities gebruik ik mijn Peavey bandit...lukt voorlopig nog goed. Maar moest ik die marshall hebben zou ik hem toch ook wel op repetities gebruiken....

yhcmarc
10 september 2003, 15:23
ok, aan je naam te zien punkrock stijl .. dus het zit er in veel optredens zonder PA ... dan zou ik voor een grote kast gaan. Mocht het financieel niet haalbaar zijn, neem dan toch een 2x12, de meeste hardcore en punk gitaristen zijn absoluut niet moeilijk als het gaat om het uitlenen van een speakerkast op optredens, wij hebben er nooit moeite mee gehad om uit te lenen en te lenen.

Marc

punkydude
10 september 2003, 19:28
Tzou meer zijn om Hardcore te spelen à la hatebreed en madball en dergelijke!!! 8-)

skabouter
10 september 2003, 19:33
GAAF :D