PDA

View Full Version : Kustom



misundaztood
10 september 2003, 14:38
heeft iemand ervaring met dat merk voor gitaarversterkers? ik zag de Kustom lead III staan op gitaarmarkt en vroeg mij af of dit de moeite was, verder kan ik helemaal geen info vinden over deze amp, dus deze zou ook welkom zijn

The_Cure
10 september 2003, 16:21
Ik had een Ku(t)stom 10 watt oefenversterkertje.... en man man wat een k*t geluid zeg :-? weet niet hoe het met de andere kustom modellen gesteld staat; maar het is een low-budget aziatisch bedrijf dat goedkope amps produceerd; ze hebben ook een site--> ff googlen!

Polytheme Pam
10 september 2003, 16:36
in het muzikantencentrum waar ik repeteer staat een echte vintage Kustom (met zo'n zachte buitenkant zal ik maar zeggen) Het is de Kustom versie van een 60's Twin Reverb, dus met tremolo effect, verengalm en geen overdrivekanaal en het ding klinkt echt geweldig: Fenderish-clean en zeker vergelijkbaar met een goede Twin.

lcvanderhelm
10 september 2003, 20:18
Kustom is geen aziatisch bedrijf .Het is een amerikaans bedrijf,dat tegenwoordig versterkers in china laat bouwen. Zelf heb ik een half jaar geleden een kustom TRT50 gekocht.Dit is een buizenversterker met 2 6L6 buizen en 4 12AX7 buizen.Hij heeft 2 aparte kanalen rhytm en lead.Het rhytm kanaal[clean] is fantastisch,deze heeft ook een gain boost[crunch].De reverb is ook uitstekend. Het lead kanaal valt echter tegen.