PDA

View Full Version : Gitaarzaken in centrum A'dam (in de buurt van CS)?



hellogoodbye
10 september 2003, 11:03
Ik ben morgenavond in A'dam (voor het concert van Bruce Cockburn) en wil eigenlijk wat eerder vertrekken om nog wat gitaarzaken af te lopen lesboeken (Stetina's Speed Mecahnics) en wellicht wat gitaren uit te proberen.
Nou heb ik met een vriend afgesproken bij A'dam CS (ik kom met de trein), later op de avond. Nu kom ik niet vaak daar, dus vroeg ik me af: ziijn er ook goede zaken die daar een beejte in de buurt zitten? Dus niet helemaal in een buitenwijk? En liefst met een leuke voorraad, zowel wat gitaren als boeken betreft... (met nadruk op boeken, want een gitaar meeslepen is een beetje lastig).

fred dons
10 september 2003, 11:07
boeken is wat moeilijk daarvoor kun je het best naar de American Bookstore op de Kalverstraat gaan (muziekafdeling)

voor gitaren Dirk Witte op de Vijzelstraat (3 haltes vanaf CS) of Dijkman op de Rozengracht (ook zo'n 3 haltes maar de andere kant op

paulisgek
10 september 2003, 11:43
Op het spui in Amsterdam zit Hampe en van Berkel. Weinig electrische gitaren, maar een prima bladmuziekafdeling.In de buurt van het American Book Center. Je komt er langs op weg naar het Rembrandtplein. Verder zit op het museumplein een bladmuziekwinkel, en ergens in de Pijp nog eentje.

cas121
10 september 2003, 12:22
en de plug, vlak na het rembrandplein kan je beter overslaan..