PDA

View Full Version : GVD ! Wat denkt die gast wel niet



skabouter
9 september 2003, 23:36
belachelijk !!

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/akoestgitaren/5998.htm?n=1

tssssssss

andy
10 september 2003, 00:46
Goddamn das wel duur. Maar hij zal vast wel een paar koters van welgestelde ouders krijgen. :wink:

Lucky
17 september 2003, 07:00
vrij gewone prijzen hoor in het conservatorium circuit....
en hoe je het ook draait of keert muzikanten vreten meestal droog brood hoor :D

paulisgek
18 september 2003, 11:38
30 Euro per uur is ongeveer de helft van wat een wasmachinemonteur rekent. Ik vind het niet gek dat een muzikant ook gewoon een auto wil kunnen rijden, een bescheiden huisje wil kunnen kopen, verzekeringen en pensioen wil kunnen betalen en af en toe eens op vakantie moet, net zoals 'normale' mensen.

delphiro
22 september 2003, 12:09
Deze mensen hebben een opleiding tot leraar gevolgd dus dan mag je echt wel wat vragen. Ik vind het in ieder geval heel normaal. Of ie ook daadwerkelijk les kan geven is natuurlijk vraag 2 maar daarvoor kun je nooit oordelen tot je het geprobeerd hebt.

(als je mij als geotechnicus inhuurt kost ik overigens ook 120 euro / uur terwijl ik ook een HBO opleiding heb dus waar praten we over!)

DThornus
26 september 2003, 12:22
tja valt nog wel mee voor een gediplomeerd iemand.
met mijn MTS diploma kost ik 70 Euro per uur als ICT menneke

Vich
19 april 2004, 22:42
Euhm... ik volg les bij een gitarist die al enkele jaren (dunno hoeveel) conservatorium doet en echt vet goed speelt ... die man vraagt 10€ per uur (ok, das cheap, maar even om aan te tonen dat er wél goede en goedkope lesgevers met degelijke achtergrond bestaan).

RS-Rik
13 juni 2004, 02:40
Ik betaal ook 10 euro per uur

Ben eens zelfs gewoon vergeten te betalen, en een keer geen geld bij gehad.. hoe on-zakelijk kun je zijn. :) Wordt de volgende keer wel weer betaald

soup
13 juni 2004, 09:48
(als je mij als geotechnicus inhuurt kost ik overigens ook 120 euro / uur terwijl ik ook een HBO opleiding heb dus waar praten we over!)
Wat voor werk doe je eigenlijk als je geotechnicus bent??Want ik weet dus niet wat zo iemand doet

Raffel
21 juni 2004, 09:31
geodriehoeken maken :D :razz:

jorrit
22 juni 2004, 15:27
30 euro volgens mij heb ik ook zoiets niet meer moeten betalen per uur ofzo toen ik nog gitaar les had....nou jah ik betalen mn ouders betaalde het. maar de ad. is verwijderd maar 30 euro per uur voor een goede docent is niet zo vreemd. 10 euro per uur, das gewoon triest weinig daar zou ik het als gitaarleraar dus echt niet voor doen...

delphiro
4 juli 2004, 18:42
Wat voor werk doe je eigenlijk als je geotechnicus bent?
zie http://www.cruxbv.nl

en Raffel.. we gebruiken wel veel geodriehoeken :-))

tomvs
22 september 2004, 18:04
ik vraag 12,5€ per uur, dat is erg weinig, maar ik doe het voornamelijk puur voor de fun, ik werk al, en doe het gewoon enkele uurtjes per week en in het weekend
ik vind dat er gewoon veel te veel van wordt geprofiteerd, ook door conservatoria. veel jongens die later enorm goed worden willen vaak heus niet weten wanneer mozart geboren is of die onzinnige shit. ik geef ze de theorie die ze nodig hebben en laat ze gewoon veel spelen, dat levert het meeste op voor beiden. ik wil gewoon de kennis die ik heb overdragen. het blijft muziek, als je er een goudmijn van gaat maken, verlies je dat uit het oog, en aan die ratrace doe ik niet mee