PDA

View Full Version : Stagg LP??? iets of niets?



amon
9 september 2003, 19:32
er staat een costum Les Paul van stagg te koop voor 125 euro. voor een costum gitaar, LP niet zo duur lijkt mij, maar dan komt het merk, Stagg... ik weet dat dit niet zoveel/niets voorsteld, maar een vriend van mij heeft een costum made semi akoustische western gitaar en die is wel erg mooi/goed.
maargoed, terug naar die LP; is dit goedkoop/normaal/duur? en is het sowieso wel wat, of stelt het niets voor?

ben???
9 september 2003, 19:35
kijk eens bij het topic "wat een grap...".
dit gaat over dezelfde gitaar volgens mij

Polytheme Pam
9 september 2003, 19:35
kijk hier maar ff: http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=20383

Polytheme Pam
9 september 2003, 19:36
shit , je was me net voor Bennie.... :D

ben???
9 september 2003, 19:39
muhahahaha

amon
9 september 2003, 19:42
ja, sorry, is inderdaad dezeflde, had ik niet gezien....

Polytheme Pam
9 september 2003, 19:45
hey amon,

dat we hier de draak ermee steken heeft meer te maken met de manier waarop de gitaar gepresenteerd wordt dan met de gitaar zelf.

de gitaar ziet er keurig uit en lijkt me wel geschikt als "instappertje"

Matje
9 september 2003, 19:47
Custom betekent bij deze gitaar dus niet custom made he.

amon
9 september 2003, 19:59
de gitaar ziet er keurig uit en lijkt me wel geschikt als "instappertje"

hmm, instappertje... wat voor LP kan ik dan beter nemen, voor niet al te weinig geld, maar toch goed en geen beginnersgitaartje? dus geen gibson ofzo...

Polytheme Pam
9 september 2003, 20:02
alles valt en staat met je budget.....hoeveel heb je in de knip??

skabouter
9 september 2003, 23:30
een LP custom kopie zou ik willen, zeker voor deze prijs. ook al issie gewoon niet goed, het is de mooiste gitaar van de wereld, en zelfs een kopietie zou ik wel fijn vinden.

MAAR NIET DEZE !!! want dit is GEEN kopie !

check dit cut, of horn, of hoe je het ook noemt :o :-?

amon
10 september 2003, 16:12
alles valt en staat met je budget.....hoeveel heb je in de knip??

toch niet echt veel, zo'n...150-200 euro

Sander
10 september 2003, 16:22
Tja het kost niet veel en echt superveel zal je er ook niet voor terugkrijgen, maar als je niet veel geld hebt en je wil graag een LP lijkt het me op zich niet verkeerd.
De BC Rich Bronze serie komt ook uit de fabrieken van de firma Stagg rollen..... 'k heb een keer op een Bronze Warlock gespeeld, vond het op zich niet verkeerd, zeker aangezien die maar 125 euro kostte nieuw.

Polytheme Pam
10 september 2003, 16:23
alles valt en staat met je budget.....hoeveel heb je in de knip??

toch niet echt veel, zo'n...150-200 euro


misschien nog even doorsparen, voor €250-300 zie je regelmatig LP's van Epiphone langskomen.(pas nog een prachtige rode gezien op marktplaats voor iets meer dan €300) Klinken voor de prijs ook nog 'ns uitstekend!

Ic3gl0vE
10 september 2003, 16:36
150 - 200 is een leuk bedrag om mee te beginnen hoor, moet je wel een leuke tweedehands gitaar voor kunnen vinden.