PDA

View Full Version : Steve Lukather,Jan Akkerman e.a.



fsleeking
9 september 2003, 16:33
www.boerderij.org

Lucky
9 september 2003, 17:39
i'm there!

moretel
24 september 2003, 23:23
Ik ga ook,
forumlid Philbee speelt trouwens mee.

urezna
6 oktober 2003, 14:24
helaas kan ik door persoonlijke omstandigheden niet, maar nu heb ik wel 2 kaartjes over. Het is uitverkocht...
Iemand interesse? mailen via adres in profiel?
zie ook gitaarmarkt...

hurrum
7 oktober 2003, 23:12
Ik heb nog één kaartje over voor de 12e in Zoetermeer.
Tegen kostprijs.
Stuur me een mail als je hem wilt overnemen.

Jopie
10 oktober 2003, 16:43
Was gister in Lucky&Co bij het JH tribute en eerlijk waar ik vond het geweldig. Hoogtepunten STEVE LUKATHER jezus ik luisterde altijd maar wat naar de solo van Hold the line maar wat ken die vent spelen!!! Hij ken alles , en snellll , melodisch en echt in Hendrix stijl af en toe. Bovendien zingt ie uitstekend en is razend enthousiast. Complimenten voor de More Experience band. Marcel Aeby was zeker geweldig en maakte ook nog ff een rondje door het publiek (tsja draadloos he) speelde ook de sterren van de hemel en had een bijna identieke Hendrix stem. Tsja Jan Akkerman vond ik toch wat minder. Hij had constant gitaarproblemen en zijn spel vond ik toch minder als dat van de andere twee heren maar goed. Phil B (Organisator) zong af en toe mee en deed dat uitstekend met gevoel. Een mooie goed georganiseerde avond en jezus die Lukather....ik heb nog pijn in m'n vingers! :(

moretel
11 oktober 2003, 01:12
Ha leuk, ik ga a.s. zondag.
Ik heb Jan Akkerman vroeger ook weleens zien spelen in een mindere bui, maar een paar weken daarna weer top.
Dus wie weet.

Daywalker
11 oktober 2003, 16:03
Steve Lukather was ook vrijdagavond in Maastricht inderdaad een klasse apart en Jan Akkerman was ook goed op dreef maar zat voortdurend aan zijn gitaar of versterker te klooien.

Absoluut voor herhaling vatbaar de Hendrix-tours!!

sash
11 oktober 2003, 18:25
Ik ben gisteren geweest in Maastricht en degenen die het nog gaan zien staat heel wat te wachten.

De eerste set met More Experience is werkelijk geweldig. Diehard Hendrix covers op een gigantische manier gespeeld.

De tweede set met Akkerman is erg gaaf, maar wel wat minder. Ligt meer aan het feit dat ik Akkerman z'n sound heel vervelend vind om aan te horen. De manier waarop de nummers gespeeld worden zijn wel zwaar cool (hele vette versie van All Along the Watchtower).

Dan de derde set: BIZAR! Steve Lukather... ik had er een hoop over gehoord maar oh my god wat is die man goed...

moretel
13 oktober 2003, 00:59
En een onwijs aardige kerel, heb hem nog de hand geschud, hij had er echt plezier in.

Lucky
13 oktober 2003, 17:05
gisteravond (zondag) boerderij zoetermeer

ja, was gaaf hè !!!!

Die luke die ript wel aardig. af en toe in het snelle verliest ie zichzelf een beetje...dan is het alleen maar snel. waanzinnig die solo in die slowblues met al die bends en whammy drops ..waaaaaanzinnig....
die Aeby dude had echt die hendrix tone helemaal vast....maar dan ook helemaal....aan het einde een beetje lachwekkend (feedback extravanganza) maar die nummertjes deed ie helemaal ok!

Akkerman inderdaad de hele tijd klootzakken met zijn Marble amp. maar als die speelde was was het wel erg goed. kikke hoedje trouwens (zwiebertje)

philbee
14 oktober 2003, 20:38
ben weer terug op aarde, hehe
tjonge jonge wat een week.

sash
14 oktober 2003, 22:59
gisteravond (zondag) boerderij zoetermeer

ja, was gaaf hè !!!!

Die luke die ript wel aardig. af en toe in het snelle verliest ie zichzelf een beetje...dan is het alleen maar snel. waanzinnig die solo in die slowblues met al die bends en whammy drops ..waaaaaanzinnig....
die Aeby dude had echt die hendrix tone helemaal vast....maar dan ook helemaal....aan het einde een beetje lachwekkend (feedback extravanganza) maar die nummertjes deed ie helemaal ok!

Akkerman inderdaad de hele tijd klootzakken met zijn Marble amp. maar als die speelde was was het wel erg goed. kikke hoedje trouwens (zwiebertje)

Marble amp? In Maastricht stond er toch echt in koeienletters 'Peavey' op. En ja hij was meer bezig met het draaien aan knoppies dan met spelen.

En feedback extravaganza? Dat heet cool zijn :)