PDA

View Full Version : wat een grap...



cas121
9 september 2003, 14:48
check deze add,

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/14581.htm


"een massief ebbenhouten body", zal wel een gitaar van ongeveer 15 kg zijn dan... en dat voor 125 pleuro hahahaha

NeeraDJ
9 september 2003, 15:21
Toevallig, zag 'm net ook :P , tja ik vat 't ook nie, lijkt me voor de rest wel een leuke gitaar :wink:

bert k
9 september 2003, 15:25
Ebbenhout my ass, zal wel kreupelhout wezen...

Maiden Michiel
9 september 2003, 15:37
Brandhout misschien?

marc_o
9 september 2003, 15:40
de Firma Stagg, klinkt ook lekker oubollig.

Ik heb nog een versterker van de Firma Fender

skabouter
9 september 2003, 15:45
GEEEIIILLL best lekker, voor 125. zou ik wel willen,
maarja, dan moet ik eerst even iets verkopen, denk ik..........

www.vanafvandaag.tk
9 september 2003, 15:56
Trek je niet te veel aan van het "custom". Stagg maakt GEEN custom gitaren, ze zijn voor het geld wel erg aardig. Alhoewel ik laatst een "telecaster" van ze onder handen had die niet te intoneren viel. Vanaf de 6e fret klonk het heel redelijk, maar de eerste paar waren niet om aan te horen. Vooral open akkoorden deden pijn aan de oren.

skabouter
9 september 2003, 16:58
ja, weet ik wel. maar ik vind het gewoon de mooiste gitaren zo`n beetje. een kopie zou ik wel leuk vinden.
trouwens, die horn klopt niet, he. veel te rond.

Diedo
9 september 2003, 17:11
tja... en de naam op de headstock is niet Stagg, maar iets van "Easyway" ofzo...

ik denk dat je je er geen (grote) buil aan kunt vallen voor het geld... als ie maar lekker speelt...

Diedo

wietse
9 september 2003, 17:12
toch vreemd meende dat stagg altijd gewoon stagg op de headstock heeft staan , en niet eastway zoals bij deze.

bert k
9 september 2003, 17:47
HA! Die flikker heeft een andere foto geplaatst! Ik ging ff kijken naar die headstock, en weg wastie...
Smells fishy :cool:

wietse
9 september 2003, 18:14
maar ik heb hem nog effe opgeslagen om te vergroten zodat ik het wat beter kon lezen mail hem wel naar je toe.

wietse
9 september 2003, 18:19
ook z'n advertentie tekst is gewijzigd hij is niet meer massief ebbenhout,
iemand zal hem wel verteld hebben dat het niet helemaal klopte wat er stond.

JV
9 september 2003, 18:19
"massief hardhouten body" is het nu

bert k
9 september 2003, 18:23
Hoeft niet Wietse, ik had hem al gezien.
Maar wat dacht je? Zou het iemand van het forum zijn? :-D

edit: thnx anyway, mooie foto...

sash
9 september 2003, 18:36
de Firma Stagg, klinkt ook lekker oubollig.

Ik heb nog een versterker van de Firma Fender

Ik heb nog een western van Yamaha V.O.F. :D

wietse
9 september 2003, 18:53
hoeft niet maar kan wel iemand zijn die hier geregeld leest ,deed ik ook voordat ik me kenbaar maakte.
ben bijna in de verleiding om 100 te bieden via mail en er dan heen te gaan om te bekijken.
gewoon voor de lol.
mischien iets voor de groningers op het forum?

amon
9 september 2003, 19:44
Trek je niet te veel aan van het "custom". Stagg maakt GEEN custom gitaren, ze zijn voor het geld wel erg aardig. Alhoewel ik laatst een "telecaster" van ze onder handen had die niet te intoneren viel. Vanaf de 6e fret klonk het heel redelijk, maar de eerste paar waren niet om aan te horen. Vooral open akkoorden deden pijn aan de oren.

uhm, die maken ze wel costum, een vriend van mij is linkshandig en wilde een semi-akoustische western gitaar, maarja, das lang zoeken als je linkshandig bent. die vader van hem heeft er een voor hem laten maken onder de firma :D Stagg

Polytheme Pam
9 september 2003, 19:53
Zou het iemand van het forum zijn

Groningen hè?........het zou een axe van "Mean Machine Andy" kunnen zijn :D

marc_o
9 september 2003, 21:23
Je bedoelt de Firma Mean Machine :D

Ic3gl0vE
9 september 2003, 22:14
125 euro is toch juist goedkoop voor een LP kopie? Waarom praat 'ie dan over een geschroefde hals bij de goedkopere LP kopieën?

ijzerbroot1
9 september 2003, 22:27
Die Stagg kan nooit slechter zijn dan die Aria Magna series die ook op marktplaats staat. Kheb er zo een gehad....tsssss. Dat was geen hals maar een platgeslagen trapleuning.

skabouter
9 september 2003, 23:32
hmm, dan bof je nog dat die platgeslagen was :D

wietse
10 september 2003, 06:33
er staat weer een leuke op .
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/14609.htm
deze is dus duidelijk niet tevreden over de gitaar.

green_day
10 september 2003, 08:20
er staat weer een leuke op .
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/14609.htm
deze is dus duidelijk niet tevreden over de gitaar.

:D 25 das echt niet duur hoor! als ie nog helemaal heel is wil ik hem wel. voor die lp ja ik woon ook in groningen maarja ik heb niet echt interesse in die plank

cas121
10 september 2003, 09:30
ha ook zoals het nu staat in die add, blijft droog:

"22 frets ahorn hals met palisander toets"

waarom zou ie t vertalen? lijkt me dat maple of esdoorn wel wat duidelijker is dan dit, soort mislukte verkoopterm ahorn blabla

skabouter
10 september 2003, 09:54
er staat weer een leuke op .
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/14609.htm
deze is dus duidelijk niet tevreden over de gitaar.

haha, slechte gitaar, in goede staat :D
maarja, men bied wel. 70 euro !! :-s
dat snap ik niet, er staat niet eens een foto bij................

www.vanafvandaag.tk
10 september 2003, 10:51
uhm, die maken ze wel costum, een vriend van mij is linkshandig en wilde een semi-akoustische western gitaar, maarja, das lang zoeken als je linkshandig bent. die vader van hem heeft er een voor hem laten maken onder de firma :D Stagg

? Zo, de firma Stagg maakt vorderingen? Wel vreemd, want volgens mij hebben ze gewoon linkshandige semi akoustische gitaren in het assortiment.. Custom besteld lijkt me dan waarschijnlijker :-D Maar wel leuk dat je dus kennelijk bij Stagg ook customs kunt laten maken, zijn dan misschien nog te betalen?

Er is overigens ook een site voor linkshandigen:
www.linkshandigegitaren.nl