PDA

View Full Version : ESP.. waar?



bobby
9 september 2003, 14:39
Hallo,

Ik zoek de ESP ltd M-1000 DELUXE..
Ik heb al lopen zoeken op music123.com, musicansfriend, zzsounds, guitartrader, kan hem niet vinden in het buitenland laat staan in nederland..
Heeft iemand een idee hoe ik aan deze gitaar kan komen, vind m mooi! :lol: het liefst koop ik hem in nederland, voor de zekerheid en garantie..

bedankt..

DeeWee
9 september 2003, 14:45
dijkman te amsterdam misschien?

slayurrr
9 september 2003, 14:56
Die M-1000 deluxe zien der inderdaad wel cool uit, maar ik zou niet weten waar je ze kan vinden, misschien dijkman inderdaad.

is dit trouwens niet wat voor je?

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/14499.htm?oudei=75

ook cool 8-)

Soulflyhigh
9 september 2003, 16:00
volgens mij hebben ze hem bij www.piens.be Trouwens coole gitaar indeed ik wil er ook wel eentje :-D

p.s. als je in de US een paar adressen wilt hebben dan heb ik die wel

Tom Morello
9 september 2003, 16:59
Misschien kan je naar Kees Dee in Amersfoort gaan...

bobby
9 september 2003, 17:41
die op marktplaats is mij te duur, en niet mijn kleur en headstock, is wel mooi hoor, maar als ik kon kiezen voor praktisch hetzelfde geld, koos ik voor de m 1000, er zitten echte EMG's in, officiele floyd rose, als je hem hebt hoef je er niks meer aan te doen.. zo goed als klaar. maar toch bedankt slayur..

En soulfly high.. ik heb wel intresse in die adressen.. kees dee heeft em niet, en dijkman zal ik eens proberen.. maar over het algemeen vragen ze verdomde veel.. en waarvoor? als ik hem zelf importeer kost dat op eigen riscio mischien 200/300 euro bij de prijs op?...

Piens heeft geen info over de gitaar, staat er wel bij.. maar voor 1320,- excl. btw... wordt dus ook redelijk duur.. maar denk ik wel de moeite waard..

Ps: Iemand op dit forum in bezit van de M-1000? of esp/ltd?

Bob.

Soulflyhigh
9 september 2003, 18:35
Misschien kan je naar Kees Dee in Amersfoort gaan...
Bij Kees Dee hebben ze hem zowieso niet.

@ bobby

Kijk eens op:

http://www.drumcityguitarland.com/guitars/esp.htm

of

http://www.elderly.com/brands/esp.html (hier hadden ze hem ze zijn nu naar de nieuwe overgestapt dus ik denk dat ze hem binnenkort hebben)

of

http://www.guitarshop.net/guitars4salenewesp.htm

of

http://www.guitarplaza.com/espm1ltddels.html

Over importkosten weet ik verder niet zo veel daar zou je even de zoekfunctie op moeten nakijken er zijn genoeg topics over geweest.

Veel succes en laat het even weten als je er een hebt ik ben namelijk ook erg geintresseeerd :-D

MonkeyFace
10 september 2003, 00:16
music-town.de heeft ook ESP/LTD, misschien dat ze daar de M-1000 hebben :)

Maiden Michiel
10 september 2003, 08:39
Kunnen we voor zoiets als dit geen sticky topic maken ofzo? Waar haal je ESP, waar Jackson etc. etc.?

Maiden Michiel
10 september 2003, 08:42
Trouwens, zo'm M1000 blijft een ontiegelijk mooi axje.
Vooral die nieuwe finish...

Wat is het exacte verschil met een soloist? Behalve dan dat een M1000 niet american made is?

yhcmarc
10 september 2003, 08:56
die op marktplaats is mij te duur, en niet mijn kleur en headstock, is wel mooi hoor, maar als ik kon kiezen voor praktisch hetzelfde geld, koos ik voor de m 1000, er zitten echte EMG's in, officiele floyd rose, als je hem hebt hoef je er niks meer aan te doen.. zo goed als klaar. maar toch bedankt slayur..

En soulfly high.. ik heb wel intresse in die adressen.. kees dee heeft em niet, en dijkman zal ik eens proberen.. maar over het algemeen vragen ze verdomde veel.. en waarvoor? als ik hem zelf importeer kost dat op eigen riscio mischien 200/300 euro bij de prijs op?...

Piens heeft geen info over de gitaar, staat er wel bij.. maar voor 1320,- excl. btw... wordt dus ook redelijk duur.. maar denk ik wel de moeite waard..

Ps: Iemand op dit forum in bezit van de M-1000? of esp/ltd?

Bob.

Ik speel zelf op een esp/ltd H-201, erg fijna gitaar, de hals en body liggen erg lekker en hij weegt ook niet al te veel. Alleen de stock pickups die erin zitten (Seymour duncun HB-102 set) klinken best klote, vooral voor de soort muziek die ik speel, Hardcore / punk. Erg bassig en rommelig, binnenkort maar even een setje dimarzio SD en PAF inzetten.

Marc

Lacrymosa
10 september 2003, 09:19
Ik heb een LTD M-100

lekker gitaartje, hele fijne hals, en een goed stuk hout, alleen de frets zijn wat minder en de brug is niet echt fantastisch

verder is de afwerking zeer goed

CheerS!!

cas121
10 september 2003, 09:34
misschien importeren via guitartrader.com ofzo? kan wellicht goedkoper uitvallen

Raffel
10 september 2003, 10:31
Ik heb anders nog wel een ESP KH-2 te koop :wink:

Maiden Michiel
10 september 2003, 10:54
Importeren kost je tegen de 1200 euro, geen gek bedrag vor zo'n ax dacht ik zo

Ibanez RuleZ
10 september 2003, 11:40
voor dat geld is het volgens mij ook heel goed een tweedehands Jackson Soloist te scoren van ebay of anders de classifieds op het JCF forum... zou ik dan eerder doen.

harrald

Maiden Michiel
10 september 2003, 11:42
Ik denk dat ik niet zou durven kopen op ebay

Lacrymosa
10 september 2003, 11:47
die op marktplaats is mij te duur, en niet mijn kleur en headstock, is wel mooi hoor, maar als ik kon kiezen voor praktisch hetzelfde geld, koos ik voor de m 1000, er zitten echte EMG's in, officiele floyd rose, als je hem hebt hoef je er niks meer aan te doen.. zo goed als klaar. maar toch bedankt slayur..

En soulfly high.. ik heb wel intresse in die adressen.. kees dee heeft em niet, en dijkman zal ik eens proberen.. maar over het algemeen vragen ze verdomde veel.. en waarvoor? als ik hem zelf importeer kost dat op eigen riscio mischien 200/300 euro bij de prijs op?...

Piens heeft geen info over de gitaar, staat er wel bij.. maar voor 1320,- excl. btw... wordt dus ook redelijk duur.. maar denk ik wel de moeite waard..

Ps: Iemand op dit forum in bezit van de M-1000? of esp/ltd?

Bob.

Ik speel zelf op een esp/ltd H-201, erg fijna gitaar, de hals en body liggen erg lekker en hij weegt ook niet al te veel. Alleen de stock pickups die erin zitten (Seymour duncun HB-102 set) klinken best klote, vooral voor de soort muziek die ik speel, Hardcore / punk. Erg bassig en rommelig, binnenkort maar even een setje dimarzio SD en PAF inzetten.

Marc

Waarom zit dat stuk tape op je RG???

CheerS!!

yhcmarc
10 september 2003, 13:09
omdat het schroefje eruit gevallen is dat die pickup op zijn plaats houd. Ik ben er nog niet aan toegekomen om een ander schroefje te halen.

Marc