PDA

View Full Version : kopen op een veilingsite in het buitenland



hadv
8 september 2003, 22:39
Hoi allen daar

Heeft er ooit iemand een wat duurder (zeg vanaf eu500) apparaat/speeldingds gekocht op een veilingsite in het buitenland ?
Wat zijn je ervaringen, oftewel, wordt het opgestuurd of ben je gewoon je geld kwijt ?

(persoonlijk ben ik zeeeer gelukkig met gitaarnet/markt en andere nederlandse sites :D & uw alle bijdrage om het aanbod zo sprankelend te houden, los even van het bij tijd en wijle wat modderige forumgedreutel :-D :-D )

The Mule
9 september 2003, 07:21
Ik heb op het dieptepunt van de koers van de US$ een PRS Custom 22 Artist via eBay USA naar Nederland gehaald, en als je goed nadenkt en oplet kan je de risico's tot een minimum beperken. Uitgebreide topics over ervaringen en de gang van zaken moeten makkelijk te vinden zijn. Gebruik de zoekfuncties maar eens op 'import', 'Amerika' o.i.d.

Succes!

zjanke
9 september 2003, 17:41
En als je vindt wat je zoekt kun je nog wel eens een koopje tegenkomen

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2555069950&category=2384

Er is nog niet op geboden, dus als je snel bent :-D

wietse
9 september 2003, 19:00
kolere 15000 voor een tele ,is dan wel één van de eersten maar ik heb het er niet voor over zelfs al zou ik het geld hebben.

Jerry
9 september 2003, 21:19
Kan je met een Nederlands ebay account gewoon op ebay .de of .com kopen?

iam
9 september 2003, 21:21
natuurlijk :lol:

maar er moet wel bij staan dat het naar jou verzonden mag/kan worden...
als het er niet bij staat, eerst een mailtje naar de eigenaar kan wonderen doen...
zolang jij het betaald verzenden ze wel!

savecracker85
9 september 2003, 21:22
volgens mij niet.
moet je toch een apparte duitse account maken??
Maar het irritante aan buitenlandse ebay's is dat veel van die aanbieders alleen in dat land willen verkopen.. Je ziet bijvoorbeeld veel meer aan gitaar spullen op de duitse ebay vergeleken de nederlandse..Maar dan staat er vaak bij verkoop voorwaarden: verkauft nur Deutschland(ofzoeits :D )
:-?


@ iam, damn je edit net je post weer :-?

jaywalker
10 september 2003, 16:37
ik zal die tele niet eens willen aanraken...
Voor dat geld kan je veel betere dingen kopen.
Een orginele Jaguar bijvoorbeeld :razz:

Heb het zowieso niet zo op telecasters :roll:

Ic3gl0vE
10 september 2003, 16:43
Die tele zal een van de weinige echte fenders zijn dan. Ben benieuwd hoe dat klinkt! Van die '7ender' dingen hou ik niet zo





:lol: