PDA

View Full Version : Flamenco gitaar te koop



tinovandersman
8 september 2003, 21:05
Te Koop
Ik heb heb twee flamenco gitaren te koop. Beiden zijn van gitaarbouwer jose rodriquez(andujar/spanje). De eerste is gemaakt van cipres (bouwjaar 1997) en kost 1500 euro. De tweede is gemaakt van palo santo (bouwjaar 1999) en kost 2000 euro. Ik ben professioneel gitarist en heb op beide gitaren gespeeld. Ze zijn in zeer goede staat.
U kunt voor meer info bellen op nummer 0302966591 of mailen naar tinovandersman@yahoo.es. Ook kun je kijken op www.flamenco-primavera.com

hoofd
8 september 2003, 21:12
En voor advertenties kan je naar gitaarmarkt.nl, muziek.2dehands.nl of marktplaats.nl gaan.

wietse
8 september 2003, 21:31
eerste post en gelijk spammen ,ga ergens anders mensen lastig vallen ik heb ook altijd van alles te koop meld ik hier ook niet.
of iemand moet al iets zoeken dan meld ik het en handel het via priveberichten af.

Luca P
8 september 2003, 22:24
Give de men uh breek!
Het is zijn eerste post.
We vegeven het je, mits je ze aan mij verkoopt voor €120 per stuk! :razz:

Lucky
8 september 2003, 22:28
misschien wist ie het niet????????

het staat nu ook niet echt met koeieletters aangegeven ..... en op hc bijv. doet men er niet zo "anal" over...misschien dacht de man dat het wel ok was ????????????????????????

Mithrandir
8 september 2003, 22:58
Er staat idd nergens dat het niet mag als je je aanmeldt, dus de vergissing is begrijpelijk. Maar ja iedereen wordt nou eenmaal erop aangesproken als hij/zij een advertentie plaatst, dus deze meneer ook....

b.t.w. wel een smak geld voor die gitaren zeg, dat moeten toch wel een paar goeie plankies zijn.

bert k
8 september 2003, 23:38
Duur? Als een flamencogitaar boven de €10.000 komt ga ik het duur vinden. Dit zijn middenklassers...