PDA

View Full Version : blijft julie gitaar in het repetitiekot?



closure
8 september 2003, 16:34
of neem je het elke keer mee?


kan de neck ofzo krom staan als je het daar laat staan ofzo?

wietse
8 september 2003, 16:49
hoe moet je dan thuis oefenen als je hem daar laat staan?
altijd mee nemen is het verstandigst ,kromtrekken valt wel mee of het moet al een vochtig hok zijn.

Anavrin
8 september 2003, 19:22
wij huren een hok, dus dat lijkt me niet verstandig, omdat daar genoeg anderen komen, die vast wel blij zijn met een gratis gitaartje.... En ik de mijne dan de week erop dus kwijt ben :-(

andy
8 september 2003, 20:05
Ik ga vaak na het repeteren nog ff stappen, dus laat ik de gitaar staan. Zit natuurlijk wel in een kast achter slot en grendel. Kom ik hem de volgende dag wel ophalen.

willem1940
8 september 2003, 20:47
Toch oppassen op zulke plaatsen; het inbrekers-gilde heeft het gauw door als er ergens "voorraden" zich opbouwen.

andy
8 september 2003, 21:10
Onze repetitieruimte heette vroeger de Bunker........... Maar idd het blijft oppassen. Maar aan de andere kant... Mijn Strat is wel bij een inbraak in mijn huis verdwenen. :-(

Luca P
8 september 2003, 23:49
No way!
Sterker nog, mijn gitaar staat naast mijn bed met koffer en al!
En de andere in de kast!

Kitaarhiero
9 september 2003, 11:45
Als het een eigen oefenkot is (garage van de drummer ofzo) dan laat ik m'n versterker meestal staan, maar m'n gitaar gaat gewoon mee naar huis.

Polytheme Pam
9 september 2003, 13:44
blijft julie gitaar in het repetitiekot?

Nee, nooit!

Neals
9 september 2003, 14:04
Nooit, meestal breng ik gitaar thuis en ga dan stappen, vroeger toen ik nog geen auto had pleurde ik me gitaar wel eens bij een vriend om daarna te stappen, alleen zorgen dat die vrienden iets belangrijks hebben de dag erna, anders heb je weer ongewenste band aanhang

Rwin
13 september 2003, 16:36
noway!

is in de kelder bij onze drummer... de mijn amp en fx blijven staan maar mijn gitaar echt no way!
trouwens... je wilt toch oefenen op je vaste gitaar?

Rwin

gjlp
16 september 2003, 00:04
hell no

Wacko-Dreamer
24 september 2003, 17:52
heel misschien als we de volgende dag meteen weer oefenen en zelfs dan allen mn versterker
M'n gitaar kan ik echt niet missen :strat:

BLOK182
24 september 2003, 18:22
Mijn PRS laten staan in dat huurhok van ons, echt niet! :D

hadv
25 september 2003, 00:22
ja, maar pas als mijn studio onder mijn nieuwe huis af is :razz: :razz:
tot die tijd gaat-ie mee want wij huren de oefenruimte en zijn daar niet de enigen