PDA

View Full Version : Rack weer langzaam opbouwen...



Nocki
8 september 2003, 00:59
Na mn rack uitgekleed te hebben. en nu spelend op mn mark IV met g-force, korg dtr1 en draadloos set in een klein rackje. zit ik erover te denken om langzaam aan mn rack weer op te bouwen. boxen blijven hetzelfde. de evm 1x12 boxjes van mesa... heerlijk geluid.ik ga sowie so de Engl preamps uitproberen en mischien eens zoeken naar een mesa quad preamp. schijnd ook goed te zijn. de triaxis laat ik nog maar even zakken totdat ik m gehoord heb en wat meer mensen er enthousiast over heb gehoord. tot nu toe dus mesa en engl. dus dan ook nog een eindtrap. ben er achter gekomen dat 6l6 wel lekker klinkt en zal dan ook gaan kijken naar een 6l6 buizen eindtrap. maar heb geen idee wat het kost. voor een preamp en een power amp van mesa (quad en 2:90 ofzo) zal ik rond de 1500 euro kwijt zijn,. das og wel op te hoesten maar als ik verder denk naar bv een vht hoeveel ben ik dan kwijt. wat zou nou een ideaal rackje zijn. de rocktron egnator is me ook al eens aangeboden maar heb ik helaas nog niet mogen horen.

ik weet dat ik al eerder over preamps ben bezig geweest maar heb toen een aantal eisen gesteld en ik ben bang dat ik een aantal dingen gemist heb en ook de magische mix tussen pre en poweramp mis als ik niet verder zou vragen...

het is dus echt nog toekomst muziek...

wat zou ik eens moeten beluisteren...

Nocki

punetaro
8 september 2003, 11:38
zucht,

Slide III
8 september 2003, 12:57
Nocki,

Gezien de snelheid waarmee je spullen koopt en verkoopt en de opmerkingen die je maakt, heb je nog niet erg veel verstand van je gear. Zou je je dan niet eerst gaan richten op het spelen zelf, met een stack die past bij je (kennis- en speel)niveau ipv je druk te maken over de vraag of je wel de top of the bill hebt wat high end gear betreft?

Tis maar een advies hoor.....

FNaRK
8 september 2003, 13:27
Nocki

MAKE UP YOUR F** MIND

Rectifier
8 september 2003, 13:33
Cursus Zelfkennis
Cursus Wanneer sta ik weer met beide benen op de grond
Cursus Ik moet zelf beslissingen nemen op grond van testen
Cursus Wanneer stop ik met impulsieve aankopen

www.loi.nl

FNaRK
8 september 2003, 14:24
je vergeet er 1....

Cursus "Hoe houd ik andere mensen te vriend"

Nocki
8 september 2003, 20:34
nou ja... ik heb gewoon dat geld over op het moment en ben tevreden met mn geluid. ik wil alleen een backup rakje erbij...

sorry hoor. als jullie het zo erg vinden dat ik het vraag reageer dan ook niet ofzo...

pffff.

Nocki

Josdevos
8 september 2003, 21:29
Klinkt anders wel als een leuk backup setje:
Triaxis/2:90, nah klinkt rot!

Dan maar 580/930...

:-D

Tubefreak
9 september 2003, 22:01
nou ja... ik heb gewoon dat geld over op het moment en ben tevreden met mn geluid. ik wil alleen een backup rakje erbij...

sorry hoor. als jullie het zo erg vinden dat ik het vraag reageer dan ook niet ofzo...

pffff.

Nocki

Hey Nocki,

Laat ze lekker lullen. Alhoewel sommige het goed zullen bedoelen. Het is misschien niet gek om eerst echt duidelijk op een rijtje te hebben wat je wilt voordat je van alles en nog wat gaat kopen. Maar ja GAS is erg verslavend! Weet er alles van.

Kijk eens of je de Rover van Ernst kunt proberen! Ben zelf erg tevreden over de Quad en lirisch over de Duitse handgemaakte Climax S3. Maar die zijn super zeldzaam, dus dat wordt lastig. Tja een CAE is ook leuk, Triaxis vind ik duur en te breekbaar. Engls zijn zeker leuk, maar misschien wil je wel gewoon een Diezel of Bogner. Ga anders eens een lekker weekendje naar Haar Guitars of JukeBox in Boekel (doe Frans dan de groeten van mij). Ze hebben in Boekel trouwens een Quad staan...

succes,
Maarten

Nocki
9 september 2003, 22:29
hee maarten bedankt.

ik ben inderdaad nog aan het kijken. en heb de aanbieding van een rocktron ie 4 (egnator) ligen. schijnt al goed te zijn.

naar wat jij zei zal ik ook eens kijken....

merci

Nocki

Raffel
10 september 2003, 11:16
nou ja... ik heb gewoon dat geld over op het moment en ben tevreden met mn geluid. ik wil alleen een backup rakje erbij...

sorry hoor. als jullie het zo erg vinden dat ik het vraag reageer dan ook niet ofzo...

pffff.

Nocki

Ja dan reageert er niemand man! :lol:

Nocki
10 september 2003, 19:18
ook weer waar... scheld me dan maar weer verrot... :lol:

kokeleko
10 september 2003, 19:37
Nocki ga je die Egnater nou kopen dan en waar?

Rectifier
10 september 2003, 20:10
Ja handige harry, kan Nocki een IE4 kopen doet ie't niet...
en even later praat ie er wel weer over. :???:

Tubefreak...volgens mij heb jij niet alle treads gelezen die meneer "Nokke" heeft geschreven.

Dat heeft mijns inziens niets met GAS te maken maar meer met een schommelende situatie van dag tot dag.

Nog even en we hebben hier ook "Hugeracks" taferelen!

En dan begrijp je verrekte goed wat ik bedoel.

wimmeltje
11 september 2003, 13:06
Ja handige harry, kan Nocki een IE4 kopen doet ie't niet...
en even later praat ie er wel weer over. :???:

Tubefreak...volgens mij heb jij niet alle treads gelezen die meneer "Nokke" heeft geschreven.

Dat heeft mijns inziens niets met GAS te maken maar meer met een schommelende situatie van dag tot dag.

Nog even en we hebben hier ook "Hugeracks" taferelen!

En dan begrijp je verrekte goed wat ik bedoel.

Zeg MEIDEN, Volgens mij hebben we het hier als eens overgehad. Als je er niet op wilt reageren reageer er niet op. En als je wel wilt reageren doe het dan fatsoenlijk.

Jullie lijken wel een stel meiden hoe jullie met elkaar om gaan. Gedraag je een als een echte vent..









Neem maar een voorbeeld aan mij :razz:

kokeleko
11 september 2003, 13:11
Niks mis met een stel lekkere meiden :D

Rectifier
11 september 2003, 16:27
Yeah right, Wimmeltje.

Laten we het lekker gezellig houden en ons gedragen als een vent!!!
Dat moet je tegen iemand anders zeggen, niet tegen mij.

Maar goed, hou dit forum maar lekker levendig met zulke topics. Dan zie je mij hier echt niet meer.

wimmeltje
11 september 2003, 16:53
Yeah right, Wimmeltje.

Laten we het lekker gezellig houden en ons gedragen als een vent!!!
Dat moet je tegen iemand anders zeggen, niet tegen mij.

Maar goed, hou dit forum maar lekker levendig met zulke topics. Dan zie je mij hier echt niet meer.

Goh, jij bent ook meteen gelijkgericht he?? Ik heb het eigenlijk in het algemeen tegen iedereen!

Rectifier
11 september 2003, 21:59
Ja handige harry, kan Nocki een IE4 kopen doet ie't niet...
en even later praat ie er wel weer over. :???:

Tubefreak...volgens mij heb jij niet alle treads gelezen die meneer "Nokke" heeft geschreven.

Dat heeft mijns inziens niets met GAS te maken maar meer met een schommelende situatie van dag tot dag.

Nog even en we hebben hier ook "Hugeracks" taferelen!

En dan begrijp je verrekte goed wat ik bedoel.

Zeg MEIDEN, Volgens mij hebben we het hier als eens overgehad. Als je er niet op wilt reageren reageer er niet op. En als je wel wilt reageren doe het dan fatsoenlijk.

Jullie lijken wel een stel meiden hoe jullie met elkaar om gaan. Gedraag je een als een echte vent..









Neem maar een voorbeeld aan mij :razz:

Gelijkgericht ja, JIJ quote mij toch. Ik ben niet begonnen met jou een "meid" te noemen. :???:

Zal wel humor zijn :roll:

Nocki
17 september 2003, 22:32
de ie4 heb ik nog nooit gehoord maar ik krijg er wisselende meningen over. het schint niet helamaal te zijn wat ik wil. maar toch wordt hij aangeraden. daarbij komt dat er weinig mensen zijn die er echt mee spelen. en degene waar ik m van kom kopen die had m nog maar net... dat zet me aan het denken. ik heb gewoon iets in mn hoofd maar ben momenteel niet in staat om heel nederland en vlaanderen af te rijden voor preampjes. dus moet ik het eerst weten.

bedankt wimmeltje!

Nocki

kokeleko
18 september 2003, 07:30
Ik heb zoals je weet een IE4 gehad, heb nu een VHT GP3, en voor mijn stijl bevalt dat uitstekend.
De IE4 is wat minder bruut als de GP3, maar zekers niet minder, succes met de strooptocht.