PDA

View Full Version : WoAh, mijn eerste el. gitaar



Fatality
7 september 2003, 23:08
Om lekker bij cliché te blijven open ik een topic over mijn nieuwe daarmee ook eerste elektrische gitaar.

Het is een 2de hands classic '60 mexicaanse strat die ik zaterdag met negcreep heb gehaald.
Hij speelt goed, nu moet alleen de v-amp nog binnen komen.
Heb er ook nog die rockbag, luxe, gitaartas en band bij gekregen.

http://members.home.nl/gspikker/fendermex.jpg
Voila, shell pink, best leuke kleur. De hals is heel mooi bruin gelakt, dus begin met adoreren.

Anders Destium
7 september 2003, 23:11
Apart kleurtje inderdaad, felici :) Is de toets niet gewoon rosewood ipv geverfd maple?

Fatality
7 september 2003, 23:16
open ik een topic over mijn nieuwe daarmee ook eerste elektrische gitaar.



Is de toets niet gewoon rosewood ipv geverfd maple

De toets? Rosewat?
ik schakel negcreep als hulplijn in.

jpb
7 september 2003, 23:17
Mooie stoel, waarom haal je die spullen er niet af???

Grapje............., lijkt me echt een prima gitaar, ik vind de kleur ook wel mooi, zie je niet zo vaak.....

Negative K3 fan
8 september 2003, 10:23
de toets is rosewood (pallisander) met een vrij lichte tint. Ik heb hem gespeeld en gehoord over mn 5150 en hij klinkt best goed, erg stratachtig (gek he?).

marc_o
8 september 2003, 14:24
leuk ding hoor, proficiat, maar wat veel mensen hier willen weten, namelijk iets dat vele malen belangrijker is voor ons aller gemoedsrust....
Ben jij ook zo'n idioot als je vriendje Lennert?

Fatality
8 september 2003, 16:32
leuk ding hoor, proficiat, maar wat veel mensen hier willen weten, namelijk iets dat vele malen belangrijker is voor ons aller gemoedsrust....
Ben jij ook zo'n idioot als je vriendje Lennert?

Ik kom niet eens op één vierde van zijn idiootheid, daarnaast is lennart nu bijna uit zijn mid-lifecrisis, en is relatief normaal geworden én hij drinkt bier.

jaywalker
8 september 2003, 16:34
Doe je niet verkeert voor je eerste elec.gitaar

iam
8 september 2003, 16:35
Doe je niet verkeert voor je eerste elec.gitaar

:roll:

wietse
8 september 2003, 16:54
leuk ding hoor, proficiat, maar wat veel mensen hier willen weten, namelijk iets dat vele malen belangrijker is voor ons aller gemoedsrust....
Ben jij ook zo'n idioot als je vriendje Lennert?

Ik kom niet eens op één vierde van zijn idiootheid, daarnaast is lennart nu bijna uit zijn mid-lifecrisis, en is relatief normaal geworden én hij drinkt bier.

een hele opluchting ,zolang hij maar niet je grote voorbeeld is.

marc_o
8 september 2003, 16:57
maar een kwart van zijn gekte is nog steeds redelijk gestoord en wereldvreemd natuurlijk. maar een ongevaarlijke gek is hier op zich welkom hoor....buiten dat zijn we allen bijzonder verheugd dat Lennert eindelijk bier drinkt, zal wel wennen zijn na al die Shandy..

gerrekat
8 september 2003, 18:06
Cheers, en nu hard oefene HAHAHAHA

marc_o
8 september 2003, 19:38
komkom Gerrekat, alle begin is moeilijk, wellicht moeten we 'm eens aanmoedigen op een eventuele meeting (als ie ooit al komt) en dan kunnen we hem helpen met verschillende drankjes door elkaar, zoals bier met whiskey, of tequila, of jenever......trechtertje erin en go! 8-)

ieme
8 september 2003, 19:42
leuk ding, nu doorsparen voor een USA en dan een gibson en dan en dan en dan wordt je net als ons... hahah GUITARVIRUS

FNaRK
8 september 2003, 19:51
en voordat je het weet ben je ook de trotste bezitter van een Ibanez Destroyer :D

alhambra
8 september 2003, 20:13
He gefeliciteerd man en idd nu maar oefenen oefenen oefenen.

Fatality
8 september 2003, 20:42
komkom Gerrekat, alle begin is moeilijk, wellicht moeten we 'm eens aanmoedigen op een eventuele meeting (als ie ooit al komt) en dan kunnen we hem helpen met verschillende drankjes door elkaar, zoals bier met whiskey, of tequila, of jenever......trechtertje erin en go! 8-)

Hehe, just try to get me drunk

jaja, ik weet het, veel praatjes voor zo'n kleine man


Ik moet alleen nog mijn v-amp2 binnenkrijgen, dus echt veel heb ik er op dit moment nog niet aan.

green_day
8 september 2003, 20:56
Apart kleurtje inderdaad, felici :) Is de toets niet gewoon rosewood ipv geverfd maple?

lijkt mij dat hij de neck zelf bedoeld :-?
maar goed fatality erg gefeliciteerd met de 60's RI. heb hem zelf helaas nog nooit kunnen bespelen maar ga ik zeker eens doen. enjoy your guitar man!

Fatality
8 september 2003, 21:29
Hoe moet ik dat ding eigenlijk neerzetten, ik heb namelijk geen standaard. Ik kan hem toch wel gewoon als ik hem niet bespeel in de tas op de grond (onder bed) leggen?
Ivb met krom trekken van de neck

BLOK182
8 september 2003, 21:31
Dat kan verder weinig tot geen kwaad, om hem in je tas te leggen, maar mooier is natuurlijk een standaardje/muurhaak ;-) Mooi ding trouwens, gave kleur, mist nog wat ofzo? Ik heb eens een customshop strat te koop zien staan in die kleur dacht ik.

wietse
8 september 2003, 21:34
muurhaakje is het verstandigs kosten iets van 8 euro ,en het voordeel is hij staat ook niet in de weg zodat je hem ook niet per ongeluk om kan stoten.
en het staat natuurlijk ook mooi een gitaar aan de muur.

marc_o
8 september 2003, 22:08
en voordat je het weet ben je ook de trotste bezitter van een Ibanez Destroyer :D


aha! Jij bent dus ook op een fendertje begonnen???? :razz:

ijzerbroot1
9 september 2003, 10:25
Auw, dat ligt gevoelig. Ik wil oohoook een destroyer, kamp echter met, laten we zeggen een cashflow probleempje :evil: :evil: :evil: :evil:

maar hij komt er....ooit.... :razz:

Negative K3 fan
9 september 2003, 15:46
He gefeliciteerd man en idd nu maar oefenen oefenen oefenen.

damn, wat is er met jou gebeurd?

ben79
9 september 2003, 17:22
prachtige gitaar , veel plezeir ermee

?echo
9 september 2003, 17:32
@roadkill

of de beruchte bezitter van een Marshall half stack bestaande uit de top VS100RH en speakerkast 8412. (ja, je weet wel welke ik bedoel :D )