PDA

View Full Version : Fender usa strat met texas specials



Valvestate
7 september 2003, 20:24
Ik kan dit prachtinstrument (zwart/maple neck) kopen voor slechts 899 euro...een koopje of niet? Het zou mijn eerste usa strat zijn.

Wilson
7 september 2003, 20:29
2e hands of nieuw? bij feedback kost hij nieuw 999. Maar dat is geloof ik ook een aanbieding. Vroeger toen hij nog in productie was bij MP kostte hij 1400

Valvestate
7 september 2003, 21:20
en MP is? waar wordt ie nu dan geproduceerd?

Valvestate

Pickslide
7 september 2003, 21:33
MP is music productiv een winkel in duitsland
http://www.musik-produktiv.de/

tenminste ik denk dat hij dat bedoeld weet het niet zeker

Vexx
7 september 2003, 21:34
MP is de Musik-Produktiv, een grote muziekhandel in Duitsland. En ik heb horen zeggen dat de gitaar niet meer gemaakt wordt (in deze configuratie). Als je wilt dat we de prijs beoordelen, moet je er wel bij zeggen of het een nieuwe of 2ehands gitaar is. Maakt nogal wat verschil...

Valvestate
7 september 2003, 21:38
Hij is wel degelijk nieuw hoor, dus met garantie. Het is een van de laatste die in stock is (wordt idd niet meer gebouwd in die configuratie)

Ik denk dat ik voor 899 toch een mooie usa strat binnenhaal, niet?

Valvestate

Vexx
7 september 2003, 21:54
@Pickslide: je was me net voor... 8-)

@Valvestate: Voor dat bedrag ben je inderdaad redelijk goedkoop uit. Ik meen hem ook voor €999 in het Feedback Magazine gezien te hebben.

Ps. Waar ga je hem kopen, het komt niet vaak voor dat een winkel nog onder de prijs van Feedback en MP zit.

roppie
7 september 2003, 21:55
je haalt zeker een hele mooie strat binnen voor die prijs. de american series strats, de standaard, kost vaak al 999 euro nieuw. En dan is die van jou 100 euro goedkoper EN heeft ie texas specials. Ik zou het wel weten... :)

Wilson
7 september 2003, 22:06
de texas special wordt sinds kort niet meer gemaakt, maar sommige winkels hebben ze ze nog op voorraad

Valvestate
17 september 2003, 17:12
De gitaar is vandaag, precies één week na bestelling, aangekomen! Een prachtinstrument met een al even geweldige sound! Voor de nieuwsgierigen: ik heb hem gekocht via www.guitar24.de

Valvestate

BLOK182
17 september 2003, 18:03
Gefeliciteerd dude! Ik heb zelf ook wel oren naar een strat met texas specials!

john.3001
18 september 2003, 16:47
ja, texas specials rouleren... ik vind de standaard pups op mijn strat wel okee, maar het wordt allemaal een beetje ielig in de bovenregionen :cry: Dat wordt dus sparen...

Matthieuu
23 september 2003, 13:54
Hey,

Gefeliciteerd hoor! Ik zelf heb een Fender USA Fatstrat met texas specials en een Seymour Duncan Humbucker. Ben erg tevreden over de texas specials....

Maar wordt de fatstrat nou ook niet meer gemaakt? En weet iemand misschien waarom?

Groet,

Matthieu