PDA

View Full Version : ME-50 probleem



Chezzy
7 september 2003, 01:31
Hoi,
Ik heb de ME-50 van een vriend van me geleend maar nu heb ik 1 probleempje/vraagje. Kan ik ook opties uitzetten als ik een van de opgeslagen settings gebruik?
Even een voorbeeld, stel ik maak zelf een instelling met een MT-2 distortion, phaser en delay en ik sla deze op in 1/1. Na een tijdje wil ik de phaser uitzetten maar hoe? Als ik op het 2e pedaal druk gaat ie' naar een andere setting! Het liefst zou ik dus gewoon de dist/phaser/delay los uit kunnen zetten, kan dit ook?
Ik heb geen handleiding dus sorry als dit daar heel duidelijk in staat :P..

Alvast bedankt!

Polytheme Pam
7 september 2003, 02:03
volgens mij gaat dat niet...de enige oplossing is een nieuwe patch met dezelfde instellingen eronder te zetten maar dan zonder de phaser.

ijff
7 september 2003, 20:54
Je kan'm in Manual mode zetten, dan kan het wel.
Wisselen van patches gaat dan alleen weer niet.

Guido
14 oktober 2003, 14:46
Je bedoelt als je in de memory mode zit op bv 1/1 dan naar de edit mode te gaan? daar kan je volgens mij wel gewoon de od/ds mod en delay apart schakelen... maar dan kan je idd niet meer schakelen tussen de patches. En trouwens.. je had r misschien aan kunnne denken om 2 patches te maken.. eentje waar de distortion bv aanstaat en eentje waarbij ie uitstaat.. maar er zit een vertraging in t schakelen tussen patches :S dus dat gaat ook niet.. erg jammer