PDA

View Full Version : gitaar(muziek)beurs voor belgen :)



iam
6 september 2003, 17:49
http://www.dipro.be/5/index.htm

wie gaat er?

@iro
6 september 2003, 18:39
hmmm, ik denk wel dat ik eens ga kijken/testen :)

zZoRgO
6 september 2003, 19:05
zou wel willen maar vrees dat ik geen geld meer ga hebben :-D

dodoweirdo
7 september 2003, 09:00
Ik, ben opzoek naar een toffe versterker en zal daar eens een kijkje gaan nemen, bedankt voor dit topic...

Br@mbo
7 september 2003, 09:08
pff antwerpen

eum heeft iemand een rijbewijs en een auto voor me ? :p:p :lol:

iam
7 september 2003, 10:12
de afstand is ook wel een probleem voor me... maar een uitstapje met de go pass zal wel lukken zeker?

mini-meeting op de beurs? wie komt er?

marc_o
8 september 2003, 23:56
ik ga wel weer, ga altijd, dus nu ook, ook al valt ie tegen
steeds dezelfde dingen en mensen, je ziet al jaren achtereen dezelfde vintage strats staan, met een scheurtje in de slagplaat voor een berg geld, zal wel niks zijn, kom 'm al zeker 4 of 5 jaar tegen.

Kramerman
10 september 2003, 21:07
ik zou wel gaan, interessant mss om een versterker te kopen of wat opname-toestellen of wie weet een ESP kopje voor 600 euro ( ik begin al te bidden :-/ )
met de auto natuurlijk als het kan , of met de moto als het nog beter kan ;-)

Rupke_rocks
16 september 2003, 13:59
Ik sta op de beurs in Antwerpen. Met versterkers van het merk conquest. De buizen versterkers zijn gecustomized naar de wensen van mijn belgische collega en mijzelf. Kom ze maar eens checken en laatje verrassen.

Groetjes Rob

@iro
28 september 2003, 13:56
ik vertrek ... NU :-D

@iro
28 september 2003, 23:53
ok het suckte, der waren mss wel enkele coole fenders en gibsons en prs te vinden maar dat was het dan ook wel... en 7 € inkom :o fucking veel ze, ik heb daar 2 pakskes snaren gekocht en ik zen het terug afgebold... de enige coole amps die ik zien staan heb was een jcm 900 combo en die conquest amps... en die gast bij die elexir stand kon wel spelen ze, ma wa een jannet !!!! precies een steve vai wanna be ... :cool:

Senti
11 oktober 2003, 17:05
damn .. gemist

A3
13 oktober 2003, 14:00
en die gast bij die elexir stand kon wel spelen ze, ma wa een jannet !!!! precies een steve vai wanna be ... :cool:

heb hem ook gezien, was wel lachen. kon inderdaad wel goed spelen maar de look ging wel te ver vond ik.

Voor de rest was er niet zo veel interessants te zien vond ik... een paar coole charvels en jackson. GEEN ENKELE ESP!!! en veel oude rommel !!