PDA

View Full Version : V-amp 2 software problemen



Eviljeroen
6 september 2003, 15:45
Een goedendag mensen :)

Ik ben hier nieuw als lid, maar lees het al een tijdje, tis een erg interessant forum nml.

Over mijn V-amp 2 ben ik dus zeer tevreden (voor het geld dan he) maar de laatste tijd doet het ding een beetje vaag.

soms nadat ik hem het uitgezet en ik wil opnieuw spelen zijn alle settings compleet random geworden lijkt het wel, het is dus geen reset maar ik ben wel alles kwijt. Op sommige kanalen zit standaard een 'set-wah' geluid wat ik met geen mogelijkheid wegkrijg, soms is ook alleen de speakersim uit bij al mijn settings..of er brandt geen 1 lampje in mijn effect parameter en als ik dan draai brandt het gewoon weer op de oude setting. Heel vervelend zo dus.

Het vreemde is dat het soms een maand goed gaat en dan krijgt ie weer kuren, hebben meer mensen dit probleem toevallig en hoe is het opgelost?

Zou het eventueel kunnen met een soort rom-flash? (waarvoor ik zo'n dure midikabel moet kopen)

Ik ben toch wel uiteindelijk van plan hem terug te sturen naar feedback want dit vind ik echt storend.

bvd voor de reakties:)

zjanke
13 september 2003, 17:29
Ik had hetzelfde, maar bij mij gebeurde het iedere keer als ik het ding aanzette. Garantie, dus op laten sturen en na 10 :o weken kreeg ik het ding weer terug met een nieuw back-up batterijtje. (zo werd mij verteld door de gast van de technische dienst) :wink:

Ik had wel steeds de meest prachtige fuzzboxen als het fout ging, ik heb er wel om gelachen. Maar het blijft nu dus mijn "oefenversterker" voor thuis, ik ga toch maar wat pedaaltjes aanschaffen.
Vanavond even kijken voor een tweedehands Wah en een Chorus.
8-)
Zjanke