PDA

View Full Version : Battery Low Gt6



Ibanez44
6 september 2003, 10:49
Ja jongens ik weet. Ik ben liever lui dan moe. Maar geef me nog ff een duwtje in de rug. Gisteren zetten ik met een optreden de GT6 aan en jawel battery low. Hij bleef gewoon door gaan hoor maar stressen he. Was overigens een kut optreden maar dat terzijde.
Nou heb ik gelezen over het back uppen van gegevens met sweet 16. Ik heb via de andere website de link gevonden maar er staan een aantal programma's die ik kan downloaden wat is nu de goeie? Vanavond moet ik in Brugge spelen nou maar hopen dat het lampie vanmiddag nog brand.

Oviv
6 september 2003, 17:35
Je kan Project GT6 proberen. Een handig stukje software waarmee de syx bestanden als text kan bekijken en eventueel editten en weer bewaren :lol: .

Je kan je patches in openen in het programma en dan zie je in de linkerkolom al je instellingen/waarden van de patches. Ik zou als ik jou was deze kopieren naar een txt bestand en uitprinten en vanavond meenemen. Gaat het vanavond fout (batterij echt leeg :cry: ) dan kan je ieder geval je instellingen handmatig terugzetten.

Ik heb altijd een "backup" op papier bij me, als het om watvoor reden fout gaat kan ik ieder geval me GT-6 aanzetten en alle instellingen handmatig terugzetten.

Kijk even op mijn site; in het menu software.
Good luck
Richard
www.ravivo.nl

Stybanez
8 september 2003, 11:53
GT manager is d8 k de uitgebreidste, http://www.bossgtcentral.com en dan bij downloads.

Carpe Diem
8 september 2003, 17:57
wat zou je denken van een trafo?

Oviv
8 september 2003, 20:20
GT manager is inderdaad één van de betere programma's voor de GT-x. Het is alleen jammer (maar wel begrijpelijk) dat je ervoor moet betalen.

Nick Oatley (de maker van GT manager) heeft een hoop tijd en energie erin gestoken, en wil daarvoor een vergoeding hebben als je het programma volledig wilt gebruiken.

De overige programma's die ik op m'n site heb staan zijn allemaal gratis. Ze zijn niet zo uitgebreid als GT manager maar er zitten toch wel goede programma's bij, zoals Project GT6 (gemaakt door Ledzep2).

Je kan ieder geval zelf een keuze maken wat je wilt gebruiken.

Richard
www.ravivo.nl