PDA

View Full Version : the cranberries



thijsov
6 september 2003, 10:20
ik zat laatst mtv te kijken zag ik een clip van hun, iets met soldaten en kinderen die geslagen worden ofzo. ik wegzappen, maar even later toch weer opgezet want wat een stem heeft die vrouw zeg!

ging van what's in your head, enz.

the joshua tree
6 september 2003, 11:11
Zombie heet dat nummer
is inderdaad redelijk goed nummer, beetje simpel alleen

Plop
8 september 2003, 16:38
Is inderdaad wel een vet nummer... Als je wil coveren is ut een makkie...

Fluffy
9 september 2003, 20:19
mja leuk beginnummer met je band.

Ibanez
9 september 2003, 21:04
tja het nummer bestaat al weet ik hoe lang. Is altijd leuk om met een bandje te spelen...

Electrical Storm
12 september 2003, 12:29
Het is zelfs al zo dat je vreemd door het publiek wordt aangekeken als je 'Zombie' NIET in je cover-repertoire hebt zitten...
Echt coverlied no. 1

thijsov
17 september 2003, 16:18
ik heb dus met een andere gitarist, een basgitarist en een drummer uit mijn klas wel eens een keer iets gedaan op school. is dit nummer leuk om te doen? voor bijvoorbeeld spotlight bij ons op school (allemaal optredens enzo)

Neals
17 september 2003, 17:47
zet em op je coverrepetoire, net zoals dat liedje van k's choice en kryptonite van 3 doors down, en je lijkt net een echte coverband

Mitch
17 september 2003, 17:57
Is zeker niet moeilijk, maar het vereist wel wat van de zangeres !
Gitaarstukken zijn een eitje, maar zeker aan het eind kun je best wat invullen, luister eens naar een live-uitvoering.

Ik hoorde dat degene die mij heeft opgevolgd in het door-wisselende-bezetting-niet-optredende-coverbandje het riedeltje echter nog steeds niet foutloos speelt :o :D :razz: :roll:

thijsov
17 september 2003, 18:14
maar het gaat vooral om de begeiding, en een leuk meisje zien te vinden om te zingen :-D

Kitaarhiero
17 september 2003, 20:50
Ergens in de archieven van dit forum zwerft nog een -qua zang- vreselijk mislukte versie van Dila's bandje rond...
Meteen een rede voor haar om nooit meer leadzang te doen in een bandje.

thijsov
17 september 2003, 20:57
ik heb vandaag dit nummer geleerd bij gitaarles, nou het complet en het refrein, solo doe ik volgende les 8-)

Fluffy
17 september 2003, 23:20
zo je bent al een hele stap op weg naar beste gistarist ter wereled !!!!!!!!!!!!!!!!

alhambra
18 september 2003, 13:20
Ergens in de archieven van dit forum zwerft nog een -qua zang- vreselijk mislukte versie van Dila's bandje rond...
Meteen een rede voor haar om nooit meer leadzang te doen in een bandje.

Goh toen je nog wat met iemand had mocht er zelfs niemand naar haar wijzen en nu het voorbij is (toch nog verstandig geworden die dila), zeik ja haar alsnog af. Kom kom jongen zet je er overheen. Overigens heb je wel gelijk :-D

ieme
21 september 2003, 23:30
HAHAHA wat een lacher! het is zelfs het eerste nummer wat ik met mn bandje ging spelen!!