PDA

View Full Version : mustang bass versterker



jensie
5 september 2003, 18:54
weet er iemand iets over mustang bass versterkers?
op school hebben we ons labo eens opgeruimd en tot mijn grote verbazing hebben we tussen alle andere versterkers en mustang bass versterker gevonden!, die ik dus zeer graag zou willen hebben :)
maar kent er iemand dat merk? hij ziet eruit alsof hij uit de jaren 80 is, 2 inputs, 5 bands-toon regeling, een of ander effect (stond decay boven ofzoiets? (geen delay)) en van achter stond er op dat hij 200W leverd.
maar alles wat er in zit zat wel allemaal los en zo maar 'k wil graag probere die te maken als ik hem krijg van de leerkracht natuurlijk.

maar als iemand al iets weet over mustang versterkers en dat zou willen delen met mij zou ik wel blij zijn.

dikkie dik
5 september 2003, 19:16
waarschijnlijk is het Sunn mustang

maw: bagger. heb ooit versterkers van geprobeerd. maar het was echt 3 x niks.

staat er 200 watt? trekt ie dat niet uit t stopcontact? 200watt aan mustang herrie? pff. maargoed. misschien kan ik me vergissen en is het een topmerk.

ze maken ook gitaren. je kunt het vergelijken met squier. maar dan slechter :)

bassopotmus
5 september 2003, 21:23
even een mededeling, sunn amps zijn erg hoog aangeprezen. De sunn 300 ofzoiets, althans. Dat is nu wat Fender verkoopt als een Bassman 300, die brute all-tube head, niet verkeerd. Maar ik ken dan de mustang weer niet..

dikkie dik
6 september 2003, 16:54
zon dude bij mij in de buurt had een gitaaramp ervan. sunn mustang. nou het was echt poep. niet te zuinig. maar het kan ook best zijn dat het ding versleten was of naar de p00p.

Saf
11 september 2003, 21:14
Sunn amps is een goed merk maar sunn mustang niet tenzij je punk speelt. Ik heb bij iemand in een band gespeeld (kasssoeflee) en die speelde op een sunn mustang amp in kan me alleen niet voor stellen dat die 200 wat was en hij luste die door over twee speakerkasten. Dat was echt lache man. Hij speelde eigelijk op marshall maar die sunn was zo gaaf. Niet clean maar met vervorming zo ontzettend gore vieze herrie scheur geweldig I love it. Maare alleen bij punk