PDA

View Full Version : nieuwe bass en amp op school :D



dikkie dik
5 september 2003, 16:53
nja, ze hebben de ibanez roadstar II ingeruild voor een actieve soundgear. komt dik relaxed geluid uit, en de trace bxr-80 (dacht ik) hebben ze ingeruild voor een 15" combo van ampeg. dat blaast. pfffffff niet te zuinig. eindelijk hebben ze t nu goed voor elkaar :)

bassopotmus
5 september 2003, 17:09
zo leuke school,,

basswasp
5 september 2003, 17:13
Zeker...

Bij ons staat nog steeds de Hartke B60 die je inmiddels moeten schoppen om hem te laten werken :(

bassopotmus
5 september 2003, 17:21
op me ouwe hadden ze niet eens een bass-amp, maar een mooie keyboard amp!

dikkie dik
5 september 2003, 18:09
nja, die oude bassen en die amps waren ook echt brak. die trace was echt zon bromkist. en we hadden een peavey tnt 160 ofzo, als je het over baggergeluid hebt :D

tsja heeft ook een jaar geduurd, een jaar lang zitten zeiken op die kutbass en versterkers :D

Clunk
5 september 2003, 23:41
bij ons op school hebben ze ook een nieuwe bas...
een of andere MM kopie.. die ruk is.. :P

maar... ik vind die ibanez roadster die er staat...*mits afgesteld* toch nog wel redelijk..

die amp.. tja, een uh, calsbro?
:P

basswasp
6 september 2003, 09:30
Dat laatste merk ken ik wel van de muziekschool, 't ziet eruit als een contrabasversterker en valt af en toe uit. Dan klinkt 't net alsof er een hele grote bromvlieg in zit...

Clunk
6 september 2003, 13:48
idd... ik dacht dat het aan die input van die roaster lag altijd..
maar die calsbro valt soms weg, en dan 5 min later knalt ie keihard :-?

maar nu met die nieuwe bas doet ie het ook
dus eh... tis gewoon en kutding :o

dikkie dik
6 september 2003, 16:45
hihihihhihihi :D

Surferboy
6 september 2003, 18:45
idd... ik dacht dat het aan die input van die roaster lag altijd..
maar die calsbro valt soms weg, en dan 5 min later knalt ie keihard :-?

maar nu met die nieuwe bas doet ie het ook
dus eh... tis gewoon en kutding :o

Heel herkenbaar die calsbro............'s ochtends kom je niet eens over je zingende lerares uit, en 's middags trillen de ruiten van het geluidsdichte hok......heel weird allemaal :D (en dat in combinatie met een schitterende Squier P-bas.......) :-(

basswasp
6 september 2003, 19:03
Welkom hier, Surferboy :)

Vanmiddag heb ik weer gespeeld in de muziekschool, daar stond een Warwick combo met een 15" speaker. Warwick versterkers zijn ook niet echt de betrouwbaarste en dat bleek wel weer. Ergens bij de input zat een los contactje waardoor je soms niets hoorde, soms een beetje en hij het soms normaal deed. Tijdens 'The Dark' van Anouk was ik tegelijkertijd bezig te slappen, te poppen en die Warwick te schoppen...

Surferboy
6 september 2003, 19:26
Welkom hier, Surferboy :)

Vanmiddag heb ik weer gespeeld in de muziekschool, daar stond een Warwick combo met een 15" speaker. Warwick versterkers zijn ook niet echt de betrouwbaarste en dat bleek wel weer. Ergens bij de input zat een los contactje waardoor je soms niets hoorde, soms een beetje en hij het soms normaal deed. Tijdens 'The Dark' van Anouk was ik tegelijkertijd bezig te slappen, te poppen en die Warwick te schoppen...

Thnx! ennuh....ik zie het helemaal voor me :-D :razz: :cool:

Bazz
9 september 2003, 00:43
naja, dat van die warwick weet ik niet helemaal, ik heb vroegah, voor m'n slagen er een gehad en die heeft me toch nooit in de steek gelaten....
Ik speel er nu nog steeds op in de oefenruimte, het is geen wereldgeluid, maar zekers niet onbetrouwbaar!!