PDA

View Full Version : wie helpt mij de juiste keus te maken??



sunday violence
5 september 2003, 15:57
eey ik ga een nieuw brugelement in mijn ibanez zetten. de bedoeling is dat ik een heeeel vet scheurgeluid krijg dus het liefst een element met een hoge output. Ik heb niet zoveel ervaring met verschillende elementen, ik heb dimarzio paf pro in mn les paul maar die klinken me te lief. Ik heb een beetje rond lopen neuzen en ik twijfel een beetje tussen seymour duncan invader, dimarzio x2n, dimarzio evolution of een 500t. iemand ervaring met een van deze elementen?? en dan nog iets, ik ben linkshandig, kunnen alle elementen standaard in een linkshandige gitaar of zitten ze dan verkeerd om???

sunday violence
5 september 2003, 19:29
niemand? :cry:

Negative K3 fan
5 september 2003, 19:42
over liniks en rechtshandig zou ik me niet drukmaken, verder denk ik dat je aan geen van de door jouw geselecteerde elementen een buil zult vallen aangezien ze allemaal flink scheuren.

De invader is donker, de evolution en 500t zijn vrij scherp en de X2N is een beetje aan de 'extreme' kant.

Ibanez
5 september 2003, 19:51
Dimarzio Tone zone maybe nog een optie.

gerrekat
5 september 2003, 19:54
Invader is niet donker hoor maar erg scooped en erg veel output dus veel hoog en veel laag minder mids!

De X2N lijkt erg op de inavder alleen iets gebalanceerder vanwege de blade polepieces.

De evolution en tone zone zjin duidelijk milder, de Bill lawrence L 500 XL zit er ergens tussenin, heel helder gedefinieerd en strak!