PDA

View Full Version : Nieuw gitaartje



Wouter J
5 september 2003, 14:34
Afgelopen week ben ik effe bij de Plug in Amsterdam geweest en heb me daar voor een kleine 65 Euro eigenaar van een leuke vroeg jaren tachtiger Hondo Strat copie gemaakt.

http://www.gbase.com/gearlist/guitar_picture.asp?guitar=485314

Zo eentje maar dan zonder strepen en in zwart. Deze gitaar (Bijgenaamd de bruid vanwege een sticker van een manga meisje in bruidsjurk) heeft mij toch wel versteld laten staan, Hondo's staan over het algemeen bekend als ideale kampvuur gitaren (is het hout op, gooi de gitaar er dan maar op) Maar deze heeft een stevige hals, jumbo fretten, een body uit solide hout (dus niet uit multiplex) en klinkt zeer behoorlijk. Ik kocht hem eigenlijk als sloop gitaartje maar dat lot ontloopt hij gelukkig dus wel.

jorrit
5 september 2003, 15:12
niet slecht voor 65 euro gefeliciteerd man!

Timmer
5 september 2003, 15:40
Leuk man! Het is toch veel toffer om voor 65 euro een goede gitaar tegen te komen dan een goede tegen te komen voor 3000+ euro of niet soms?

Anders Destium
5 september 2003, 17:37
Felici, leuk om mee te experimenteren lijkt me zo :)

wietse
5 september 2003, 18:44
leuk ding loop, zelf met een boog om hondo heen als ik er één zie.(behalve bij ongewone of es achtige modellen)
maar ze maakten ook wel goede gitaren hun dure modellen waren beslst niet slecht ,zitten meestal wel goed in elkaar als je er een paar goede pu's in zet dan vallen ze beslist niet tegen want dat was vaak hun zwakke punt.
ook dat gaat niet altijd op want er is ook een hele serie lp modellen geweest met dimarzio elementen en die zijn wel goed.
maar zeker een leuk ding om mee te experimenteren.

gjlp
5 september 2003, 21:59
Beetje een EvH wannabe.. wel geinig.

jorrit
6 september 2003, 17:53
uhm hij heeft een zwarte hoor......

skabouter
6 september 2003, 18:06
tja, het is geen 20 euro natuurlijk :D

maar wel leuk, man !! :)