PDA

View Full Version : Frogs_for_Supper.mp3 * [De Teng meets Bosch]



Bosch
5 september 2003, 11:00
Gd' Day,

Dit is het resultaat van de eerste inspirerende samenwerking met De Teng 8-). (De tweede hadden we al gepost :wink: ).

Frogs for Supper! 2:30

Save as:

http://home.hetnet.nl/~boschracing/Frogs_for_Supper.mp3

Op verzoek van DT van mijn kant geen shred, enkel melodie en ik moet zeggen, dat is best gelukt :P .

Adios,

~Bosch~

De Teng
5 september 2003, 11:46
[defense mode on] IK HEB DUS ALLEEN BAS INGESPEELD HE? Gitaar ben ik het niet mee eens, en dat rare keyboard soundje in het begin ook niet.[defense mode off]

:D We blijven vrienden Bosch....toch? :D

Negative K3 fan
5 september 2003, 15:56
ik heb hem gedonwload en ben een beetje teleurgesteld. Het was allemaal wel goed en mooi, maar niet 'speciaal' als je begrijpt wat ik bedoel. De mojo ontbrak ;)

Bosch
5 september 2003, 16:15
De Teng --> of course blijven we "vrienden" :evil: :evil: :evil: :wink:

Verschil in smaak maakt samenwerking lastig, dat had ik al voorspeld :-? . Maar goed, een keer per jaar mag dat, ... dus tot over drie jaar :razz: .

Negative K3 fan --> Mijn eerste solo vind ik wel mojo (mega subtiel voor mijn doen), veel van de rest is idd niet speciaal. MAAR, ik ben NU bezig met een killersong! Vette drums (human:no loops!), Vette Bass (bijna zo vet als De Teng), EN ik heb de track een eerste keer volgespeeld en ben nu de licks aan het uitwerken en het is echt killer, niets nieuws, maar wel een van de betere zeg maar omdat ik er echt een goed gevoel bij heb .............wait and see 8-) .

BEDANKT VOOR HET LUISTEREN!~

~WoUtEr~

Gert-Jan
5 september 2003, 17:55
Hey Guys,

Klinkt wel lekker hoor, niet erg vernieuwend maar best groovy.

He Teng, ik vind wel dat je af en toe wat minder strak speelt, uit de maat zeg maar.

Verder prima.

Negative K3 fan
5 september 2003, 17:58
bosch> ik ben benieuwd.

Bosch
5 september 2003, 18:03
Hey GJ,

Even off topic: luister eens naar Virgil Donati - Serious Young Insects en dan het nr 01 - Native Metal of 03 - Alien Hip-Hop. DIT IS WICKED! (Jazzrock/Fusion).

(Kan 'm evt. mailen).

Hey NK3,

Cool. Ik hoop dit weekend af te kunnen maken. (Anders wordt het te gek :razz: ).

De Teng
5 september 2003, 18:34
Die stukken die niet strak zijn komt door het feit dat Bosch de loops er half tussen heeft geprutst, zodat het niet continue 120bpm is bijvoorbeeld. Hoe je dat noemt weet ik ook niet precies.

Hmm... ik noem het met alle respect niet echt samenwerking. Ik lever gewoon een bassfile en Bosch speelt eroverheen, eigenlijk 'regardless' wat ik er dan van vindt. Nu zeg ik dat wel, maar toch :D

Bosch
5 september 2003, 19:18
Die stukken die niet strak zijn komt door het feit dat Bosch de loops er half tussen heeft geprutst, zodat het niet continue 120bpm is bijvoorbeeld. Hoe je dat noemt weet ik ook niet precies.

Hmm... ik noem het met alle respect niet echt samenwerking. Ik lever gewoon een bassfile en Bosch speelt eroverheen, eigenlijk 'regardless' wat ik er dan van vindt. Nu zeg ik dat wel, maar toch :D

Zucht ..., lekker belangrijk. Dat het niet strak is, is geen gepruts: ik kan/heb de drums en dus de bass loepzuiver kunnen knippen/plakken, trust me. Alles is 120 bpm, in CWPA kan precies one measure of anderszins selecteren en bewerken.

Okay, dan geen samenwerking :razz:, verschillende definities mogelijk.

De Teng
5 september 2003, 19:48
Idd..boeie

Gert-Jan
6 september 2003, 07:35
Hey Teng,

Nog meer nodig om je achter te verschuilen?? Waarom doe je er dan in godsnaam aan mee. Ik bedoel , je levert je baspartij maar bent het verder overal mee oneens. Krijg je dan wat kritiek over het 'strakke' (liever gezegd, het ontbreken daaraan) is dat ineens de schuld van de mix. Waarom lever je dan niet één geluidstrack aan? Probleem opgelost.

Bosch
6 september 2003, 10:11
Ehm nou dat was op mijn verzoek. Hoe minder je converteert tussen wav en mp3 des te beter, (vergelijk eerste en laatste versie van Mega-Jam). Dus ik wil de drums altijd origineel houden en moet het aanleveren zonder drums. Het werk van Shakeel kan ik altijd zonder enige aanpassing invoegen, maa dat komt misschien omdat hij ook met CWPA9 werkt.

GJ --> heb je nu al naar Virgil Donati - Serious Young Insects en dan het nr 01 - Native Metal of 03 - Alien Hip-Hop geluisterd?!

Gert-Jan
6 september 2003, 12:51
Bosch,

Nee, nog niet geluisterd, geen tijd om te downloaden, dus als je ze kunt posten, graag.

GJ

De Teng
6 september 2003, 13:50
Waarom ik er aan 'mee' doe is alleen omdat Bosch een aardig bassfile wilde hebben. That's all. En het kan soms ook wel eens aan mij liggen qua spel natuurlijk, maar ik meende dat Bosch zelf ook al wat zei van die maten. Dus dat het plakken en knippen wat eigenaardig was geworden, misschien dat het daardoor zou KUNNEN komen.

Zo beter?

Gert-Jan
6 september 2003, 15:18
Nauwelijks :-?

Barret Wallace
7 september 2003, 19:55
leuke track vind em wat minder dan derest maargoed

De Teng wat ben je toch een ongelofelijke zeur.. Ik ben blij dat ik niet heb meegedaan aan een opname met jou.

De Teng
7 september 2003, 20:00
Prima knul, insgelijks. Als je de drumfile eens goed beluisterd snap je het misschien, zonder overal direct een oordeel over te krijgen, als iemand wat zegt hier op het forum. Mafkees.

Bosch is een prima gast verder, mag toch wel zeggen dat het niet helemaal mijn 'gitaarstijl' is? Ik heb toch ook toegegeven dat ik misschien wel niet helemaal strak heb gespeeld buiten de drumfile om? Zie het laatste bericht. Nou dan.

Barret Wallace
7 september 2003, 20:16
PRACHTIG :-D

schaap
8 september 2003, 20:43
ik moet toch zeggen dat ik die bas erg lekker vind klinken 8-)
en Bosch, no offense, maar je oudere shit vond ik relaxter, je lijkt nu echt allerlei shit bij elkaar te gooien sax erbij enzo, het is leuk als het werkt, maar toch blijven naar mijn mening nummers zoals Frogs in Space en Air Frog toch lekkerder om naar te luisteren.....

Bosch
8 september 2003, 20:58
8-) Hey Schaap,

Luister dan ook ff deze:

http://home.hetnet.nl/~boschwouter/PLAATJESMAP/Source_of_Puzzlement.mp3


(Album bijna af dus binnekort stuur ik je 'm toe!)

Wouter

schaap
8 september 2003, 21:24
8-) Hey Schaap,

Luister dan ook ff deze:

http://home.hetnet.nl/~boschwouter/PLAATJESMAP/Source_of_Puzzlement.mp3


(Album bijna af dus binnekort stuur ik je 'm toe!)

Wouter
kheb em net al van future G af gehaald, daar stonden nog meer van je die ik niet had :)
Maar dit is dus weer waar ik van hou dude :-D