PDA

View Full Version : Zeg Bassopotmus...



Wouter J
5 september 2003, 02:02
Hoe staat het met het ombouwen van die Hondo precision bass?

Het is al een tijdje geleden dat we daar nog wat over hoorden.

En nog wat anders, voel jij er wat voor om met mij een band te starten, ik heb weer zin om me weer wat meer op gitaarspelen te storten en in Format Brain wil dat maar niet lukken.

Ik wou je dit via Prive bericht vragen maar om en of andere reden kun je niet bij de prive berichten komen tenzij je zelf een bericht wil verzenden. Waarom is dat eigenlijk?

AntY
5 september 2003, 11:08
ze zijn de link vergeten, doe gewoon http://www.gitaarnet.nl/forum/privmsg.php

niels_r
5 september 2003, 13:19
Je kan naar je privéberichten door bovenin op 'inbox' te klikken.. is ook weer nieuw.

bassopotmus
5 september 2003, 15:46
Ja klopt ik ben al een tijdje en kelin beetje met andere dingen bezig geweest. Zit net op een nieuwe school(*HBO) en ben dus aan het studeren. Ik doe een 4 jarige opleiding in 3 jaar(2.2 minus stages) en heb wel wat aan mijn hoofd.

Hier dus meteen het antword op je vraag voor je band, nee danke. Ik moet in die tijd balansen, marketing strategieen uitwerken en meer van die leuke dingen. Veel leuker als jammen toch? :(

Anyways de P is volledig af en speelt erg lekker. Ik weet eigenlijk niet of ik em houd, heb er nu 3 das me te veel aan het worden, wil het reduceren tot 1, maybe 2.

Ik zal snel eens een foto maken als alle details zijn verzorgt(schroefjes, poetsen etc.)

Wouter J
5 september 2003, 15:53
Jammer maar ja, het is nu eenmaal niet anders.

MuNKeY
5 september 2003, 18:59
hmmm .... ik heb hier nog een hondo jazzbass , wel een beetje kromme nek, en met nog maar 1 element (andere is eruit gehaald) , is wel een beetje vage humbucker achtig element


ga ik ooit ook nog wel eens opknappen