PDA

View Full Version : Nieuw site ontwerp



FunkyFlamenco
4 september 2003, 23:19
Hoi allemaal! Ben de afgelopen weekjes rustig bezig geweest met het restylen van mijn site, resultaat is nu klaar :)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

http://gitaar.inkieweb.nl

delphiro
5 september 2003, 09:18
de foto klopt bij Opera (7) niet.. of is dat opzet?

(ik zie een hoofd Inge links en een handje Inge rechts :lol: )

kan evt. een screenshotje sturen over hoe het er hier uitziet.

Verder is het erg netjes geworden.. geen commentaar op te verzinnen :)

Predator
5 september 2003, 15:32
Ik vind het heel mooi hoe het menu blijft staan terwijl de bovenkant en de pagina opnieuw laden enzo.. Mooie art ook. Ik wou zelf voor mijn site (zie mijn topic) ook art doen, maar ik heb daar de goede programma's nog niet voor.

Een goed werkende site en een mooi design (al mag het menu wel wat joliger, doe iets met icoontjes ofsow als je toch aardig wat met webart kan). Keep up the good work!

FunkyFlamenco
6 september 2003, 12:13
de foto klopt bij Opera (7) niet.. of is dat opzet?

(ik zie een hoofd Inge links en een handje Inge rechts :lol: )

kan evt. een screenshotje sturen over hoe het er hier uitziet.

Verder is het erg netjes geworden.. geen commentaar op te verzinnen :)

Hmmm dat is niet de bedoeling! In IE ziet het er iig wel goed uit...
raar! Misschien komt het doordat ik met tabellen werk?

FunkyFlamenco
6 september 2003, 12:14
Ik vind het heel mooi hoe het menu blijft staan terwijl de bovenkant en de pagina opnieuw laden enzo.. Mooie art ook. Ik wou zelf voor mijn site (zie mijn topic) ook art doen, maar ik heb daar de goede programma's nog niet voor.

Een goed werkende site en een mooi design (al mag het menu wel wat joliger, doe iets met icoontjes ofsow als je toch aardig wat met webart kan). Keep up the good work!

Dank je wel!! Het menu ben ik ook nog niet helemaal tevreden mee, daar ga ik nog goed over nadenken!