PDA

View Full Version : zelfbouw rack



JV
4 september 2003, 21:40
ik ben nu bezig met het zelf bouwen van een rack voor mijn spulletjes en ik had een klein vraagje.

hoe kan ik het beste de ophanging van alle gear maken. wat voor dingen zijn geschikt om je spulletjes aan op te hangen, een stuk rails ofzo. of kan het ook gewoon met hout?

fred_internet
4 september 2003, 21:59
ik ben nu bezig met het zelf bouwen van een rack voor mijn spulletjes en ik had een klein vraagje.

hoe kan ik het beste de ophanging van alle gear maken. wat voor dingen zijn geschikt om je spulletjes aan op te hangen, een stuk rails ofzo. of kan het ook gewoon met hout?

Daar zijn speciale aluminium profielen voor te koop. Bij de ene versie zijn gaten aanwezig waar de kooimoeren in passen, bij de andere kun je de kooimoeren op iedere gewenste hoogte schuiven. De betere muziekhandel kan je hier ongetwijfeld aan helpen. Wordt meestal per meter verkocht.

JV
4 september 2003, 22:06
ah, dat is alles wat ik wilde horen, dank je

Dirk_Hendrik
5 september 2003, 13:10
[Daar zijn speciale aluminium profielen voor te koop. Bij de ene versie zijn gaten aanwezig waar de kooimoeren in passen, bij de andere kun je de kooimoeren op iedere gewenste hoogte schuiven.

Ik kan de 2e optie echt vreselijk aanraden. Is ideaal

LordRiffenstein
5 september 2003, 13:20
Ik weet niet hoe ver je staat met je rack maar ik zou bij deze mensen eens informeren als je er zelf eentje wil maken

http://www.conijnmuziek.nl/

Je kan bij Conijn zelfbouw-paketten kopen!

kokeleko
5 september 2003, 13:52
De zogenaamde '"glij-profielen " zijn zeker aan te raden, vooral als je b.v. een ventilatie ruimte ( 2-cm b.v.) wilt laten tussen je 19" spul.