PDA

View Full Version : Wiiieehaaa, nieuwe liefde in mijn leven



Kasper
4 september 2003, 14:09
WAAAARRRGHHHHH

he's so cool.
Na een half jaar rondkijken en zoeken (verlangen opbouwen :wink: ) is het dus de Ibanez SZ320 geworden.
Eerst dacht ik dat ik de iets dikkere nek niet ging appreciëren, maar vanaf ik mijn eerste noten aansloeg. WOW
Speelt als een droom, klinkt als een tiet, ziet er uit als een pareltje!
Dit wordt het begin van een mooie relatie lijkt mij :-D

Ik moest geen 2x nadenken, deze is gewoon super! Toen ik hem thuis inplugde stond ik echt versteld. Dacht vroeger dat ik niet zo'n goeie versterker had, maar lag dus duidelijk aan de crap-imitatie-strat die ik had staan. Ik kan niet geloven dat ik 2j op dat ding gespeeld heb.

Ik sta gewoon versteld, en ben uiterst tevreden! €425 voor te gui-tar + een gigbag (dacht eerst dat die van ibanez ging zijn, maar tom van de guitarshop heeft die er dus zelf bijgesmeten) + €20 voor Dimarzio clip-locks. ahja en nog een pakje snaren gekregen, maar dat krijg je altijd bij nieuwe gitaar daar. Prachtige winkel, vriendelijke gast, groot aanbod, super prijzen! Allen daarheen zou ik zeggen :cool:

Foto's volgen uiteraard, digitale camera tijdelijk uitgeleend.
Waarom zit ik hier eigenlijk te typen, spelen is de boodschap!

iam
4 september 2003, 14:14
proficiat kasper :)

als het niet mn huidige GASobject wordt, dan kom ik wel eens langs om te testen :wink:

heb jij even geluk dat'k nog niet geweest ben vandaag naar de guitarshop :wink: :razz:

LordRiffenstein
4 september 2003, 14:43
Hoe klinkt een tiet? :???:

De verkeerde tiet klinkt als een slag in je gezicht? :-?

iam
4 september 2003, 14:46
is het niet eerder speelt als een tiet? dan kan ik er nog wel inkomen :D

MarshallSG
4 september 2003, 15:54
Tof gitaartje! Feli!

zZoRgO
4 september 2003, 16:02
goeie keuze, qua gitaar EN qua winkel!

idd zeer vriendelijke kerel, en schappelijk van prijzen!

Br@mbo
4 september 2003, 19:08
ja mensen waar is die winkel ergens ? in belgie ? ik ben al lang op zoek naar een winkel waar ze veel spul hebben ( in dit geval : versterkers ) in belgie ( west vlaanderen liefst )

zZoRgO
4 september 2003, 19:12
guitarshop is in gent...

Baco
4 september 2003, 19:19
Voor versterkers kan je altijd even langs gaan bij Piens, die hebben heel wat staan en daar mag je testen zoveel je wil. Of je hem daar wil kopen, dat laat ik aan jou over, maar vriendelijk zijn ze daar wel.
Ook bij Key in Sint-Niklaas hebben ze heel wat staan, maar ja, da's niet echt West-Vlaanderen meer, hé.

En Kasper, veel plezier met je Ibanez! 8-)

zZoRgO
4 september 2003, 19:21
piens good for trying, baaaad for wallet... :-D

Kasper
4 september 2003, 19:23
is het niet eerder speelt als een tiet? dan kan ik er nog wel inkomen :D

Hmmm, dacht wel dat iemand commentaar zou hebben op mijn woordkeuze. klinkt als een tiet, speelt als een tiet, who cares! Tieten zijn mooi, leuk, prachtig, en zo is deze gitaar.

bert k
4 september 2003, 19:25
Ziet eruit als een tiet? :???: PPPPPlease,pppplaatje..

(O ja, gefeliciteerd man...)

Kasper
4 september 2003, 20:00
Aangezien ik niet veel tijd heb, zijn het niet al te kwalitatieve foto's. Licht was niet in orde en zo, dus betere volgen :razz:

Alvast een voorsmaakje:
http://users.pandora.be/rtaw/guy-tar.jpg
http://users.pandora.be/rtaw/brug.jpg
http://users.pandora.be/rtaw/bodyschuin.jpg
http://users.pandora.be/rtaw/body.jpg

master G
4 september 2003, 20:20
hijs echt mooi man gefeliciteerd!

BLOK182
4 september 2003, 20:56
Mooi dingetje dude, zo, nu kan jij weer een paar jaar vooruit ;-)

Baco
4 september 2003, 23:18
Erg knappe gitaar (en zwart, hehe 8-) )! Heb die deze middag ook trouwens bij Key (Sint-Niklaas) zien hangen.
Veel plezier er mee!

Kasper
5 september 2003, 11:46
Erg knappe gitaar (en zwart, hehe 8-) )! Heb die deze middag ook trouwens bij Key (Sint-Niklaas) zien hangen.
Veel plezier er mee!

Hmmm, ik had 2x geïnformeerd naar die gitaar bij keymusic in roeselaere, de eerste keer wist hij aan geen kanten welke ik bedoelde. En de 2e keer vroeg hij of dat één van de nieuwe series is, waarop hij zei dat ze die dan nog niet hebben (was maand geleden of zo).

Baco
5 september 2003, 13:35
Tja, dan zijn die mannen in Sint-Niklaas blijkbaar beter op de hoogte. Gisteren hing die er alleszins al. Anyway, veel plezier er mee :-D