PDA

View Full Version : Aspect Design Labs --- JUICEBOX



nielsleenders
4 september 2003, 13:49
Wie kan mij helpen aan informatie over de settings van de Juicebox (power supply voor effecten)...bwwaaaaa Aspect Design Labs werkt niet langer samen met pedalboard.com waardoor ik geen info meer kan achterhalen :( Wie in Nederland gebruikt nog meer zo'n ding? Ze zijn vrij zeldzaam hier.

Beforehand tnx, ik ben vrij radeloos/ heb al veel geprobeerd

Grt
Niels

Dirk_Hendrik
4 september 2003, 14:21
Ik kwam een revieuw tegen op Harmony Central waar ik vrij veel info uithaalde. Wat is precies je probleem?

Mithrandir
4 september 2003, 14:43
HEB JE AL GEGOOGLED

Dirk_Hendrik
4 september 2003, 15:03
IK WEL JA!!! DAAROM KWAM IK DIE HC ENTRY OOK TEGEN!!

Mithrandir
4 september 2003, 15:18
TE GEK

nielsleenders
4 september 2003, 16:16
Yep, heb al gegoogled, ben daardoor al ver gekomen, maar helaas niet tot de juiste settings. Op HC staat veel (het is een super goed ding overigens), maar net niet gedetailleerd genoeg. Heb die reviewers ook al aangeschreven, maar helaas geen reactie van gekregen :(

Dirk_Hendrik
4 september 2003, 16:38
Ja maar, Ja maar,
Wat is nou precies je probleem met het ding??????

nielsleenders
4 september 2003, 22:39
Nou Dirk, het probleem is dat ik muzikant ben en van techniek helaas weinig weet. Met dank aan HC weet ik wat de switches doen, maar welke kant ze op moeten staan om verschillende voltages te krijgen weet ik nog niet.

Anyway tnx, ik denk dat ik hem even door laat meten om te achterhalen welke switch wat doet -> nadeel van de Juicebox: aan afwerking hadden ze meer aandacht kunnen besteden (voor dat geld), bijv. info bij de switches.

Tnx again

ijff
4 september 2003, 23:07
Trial en Error met een voltmeter zou ik zeggen dan...