PDA

View Full Version : ff showen: mijn nieuwe Ibanez (1981)



FNaRK
3 september 2003, 21:57
kwam hem tegen en kon hem niet laten staan :D
(het is dus dat rode geval....over een paintjob wordt nog gedacht. Iemand suggesties / adressen ??)
http://www.roadkill.nl/meeting/new_destroyer1.jpg

alhambra
3 september 2003, 21:58
He Roadkill het is dus toch doorgegaan mooi voor je. En je weet hoe jaloers ik nu ben :wink:

Barret Wallace
3 september 2003, 22:01
hey gefeliciteerd 8-)
waarom nieuwe paintjob ik vind die finish wel mooi eigenlijk



waarom doe je kelly dit aan, waarom laat je haar trouwen met een ibanez jij vuile verrader

FNaRK
3 september 2003, 22:05
de kleur is op zich ook wel mooi, beetje metalic rood, alleen zitten er een paar flinke beschadigingen op die men heeft geprobeert bij te kleuren :evil:
Hals speelt trouwens als een zonnetje (beter dan mijn Jackson), geluid klonk op laag niveau iig lekker. Zaterdag optreden, gitaar mee als backup en tijdens de soundcheck maar es goed op haar lazer geven :wink:

Negative K3 fan
3 september 2003, 22:05
Ik vind hem koel, maar waarom een p[aintjob, net wat bert zei dat rode is wel koel! Steekt lekker af tegen je zwarte metal kleren!

MarshallSG
3 september 2003, 22:15
Gefeli! Gave gitaar. Ik vind dat rood ook wel heel erg mooi.

gerrekat
3 september 2003, 22:15
Laten zo, dit is toch de originele paintjob!

Eindelijk een Ibanez beziiter met een mooie gitaar :-D

gefeliciteerd man, ziet er erg vet uit!

Mitch
3 september 2003, 22:17
Als je nou die lak-reparaties verwijdert heb je weer een authentieke vintage gitaar :D
Zekers te weten goeie backup voor je ! Congrats !

Swan
3 september 2003, 22:18
mooi...al blijft de Kelly veel mooier :wink:

SiNiSTRaL
3 september 2003, 22:49
Eindelijk een Ibanez beziiter met een mooie gitaar :-D


+1 :D

Soulflyhigh
3 september 2003, 22:52
Leuk ding nou nog een gibson Explorer erbij en een ESP Ex en je hebt de serie compleet :-D

skabouter
4 september 2003, 00:05
echt gaaf, man !! en laat hem lekker rood. mooi rood is niet lelijk

Wouter J
4 september 2003, 01:34
Mooi ding. Een Ibanez Destroyer is vrij zeldzaam en de gene die je tegenkomt zijn meestal die nieuwe Ibanezjes met een kleinere body.

Hoe dan ook puike gitaar, helemaal Iron maiden, Adrian Smith gebruikte er zo een tijdens de "Number of the beast" tour.
8)

gerrekat
4 september 2003, 08:39
Leuk ding nou nog een gibson Explorer erbij en een ESP Ex en je hebt de serie compleet :-D

bergeet je de DEAN Z TC USA niet, kost wel wat maar dan heb je ook wat HAHAHAHAHA

Marc Oblivian
4 september 2003, 09:15
kwam hem tegen en kon hem niet laten staan :D
(het is dus dat rode geval....over een paintjob wordt nog gedacht. Iemand suggesties / adressen ??)
http://www.roadkill.nl/meeting/new_destroyer1.jpg

Hehehehe.....Roodkill :-D :-D :)

Anders Destium
4 september 2003, 11:06
Felici, ziet er goed uit en natuurlijk de stoptail die bij een explorer moet! :)

Ik vind dat candy apple red wel de kleur die je bij deze explorer moet hebben (en anders natuurlijk WIT, zwart is zo'n afgezaagde kleur bij explorermodellen :lol: )

Fluffy
4 september 2003, 12:29
ziet er geil uit mario, zoals iedereen al zei dat kleurtje laten dude.

Ibanez
4 september 2003, 17:56
Zeker erg mooi, gefeliciteerd!

RedBuell
9 februari 2004, 13:21
Ooit eens zo'n ding te leen gehad toen mijn gitaar werd afgesteld door een kennis.

De gitaar zat in een zelf gemaakte lijkekist gevormde gitaarkoffer met een groot omgekeerd kruis erop. Best kicken hoor, weet nog wel dat hij best zwaar was en behoorlijk laag moest hangen anders was het geen gezicht.

Topper :cool:

Ibanez RuleZ
9 februari 2004, 13:36
anders haal je een topic op dat al precies een half jaar dood is :???:

die gitaar is overigens al weer van eigenaar gewisseld: hij is nu van Anders Destium

Harrald

FNaRK
9 februari 2004, 14:55
en die is ook weer bezig met de verkoop....

dit wordt volgens mij de GitaarNet - hoer van het jaar :-D

Anders Destium
9 februari 2004, 15:35
Ik heb helaas geen tijd om hem zelf op te knappen, de gitaar is ook wat aan de grote kant voor mij :lol:

Volgende week maandag wordt hij bij me opgehaald...

FNaRK
9 februari 2004, 16:57
HOER HOER HOER HOER

ghehehe,
nog een fatsoenlijke prijs uit kunnen slepen ?

Echoes
9 maart 2004, 20:23
gaaf gitaartje hoor, alleen alles rammelt en zit los haha :)

green_day
9 maart 2004, 20:57
Lekker hoor! tweede keer dat dit ouwe topic opgevist wordt

gerrekat
10 maart 2004, 10:33
So What?

skabouter
10 maart 2004, 11:06
een blijvertje :D

gerrekat
10 maart 2004, 11:17
:-D :-D

Echoes
11 maart 2004, 12:10
in hoeverre zijn Destroyers in Nederland verkrijgbaar geweest? Zijn het vrij zeldzame gitaren of niet?

Anders Destium
12 maart 2004, 16:46
Nogmaals gefeliciteerd met de gitaar :)

Ze waren destijds net zo verkrijgbaar als andere modellen van Ibanez, dat wil zeggen niet zo heel erg goed. Het was in die tijd absoluut niet zo als het nu is, tegenwoordig heeft ook de gitarenboer om de hoek Ibanezzen hangen bij wijze van spreken. Begin jaren 80 was Ibanez al wel groot onder de kopie-bouwers, maar dat zegt nog niet zo heel veel...

De DT120 is wel op de markt geweest (de cheap-ass reissue), maar die is niet echt de moeite waard!